Klar for nr2 **med spire** Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Tok en Gtest idag. strimmel fra billige tester. først hva den helt negativ. så iløpet av noen få minutter kunne jeg så vidt skimte noe. men hva ikke helt sikkert. tenkte den er sikkert negativ. bare en skyggestrek.. så på testen igjen etter ca 15 minutter. vet at tiden er ute.. men da hva streken mer synlig og rosa. og mens jeg såg på testen ble streken mer å mer rosa og tykk.. men fortsatt SVAK. men den hva der. for så å bli mindre synlig etter noen minutter. vet dette trenger ikke å bety noe selv om jeg aldri har opplevd dette.. Er på dag 45. vet ikke helt sikker når el er. men utifra da jeg tolket El testen for å være positiv er jeg 3+4 idag. (ved en eventuell graviditet) tar en ny test imorgen og krysser fingrene for en sikker positiv test
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Hei, eg vil ikke ødlegge gleden din men har opplevd de samme med billigtest. trodde at eg var blitt gravid men den gang ei. Testene kan lure folk.
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2011 Jeg vet jo at dette bare kan være en lurestrek. men man får jo ett lite ekstra håp med slike tester. utifra da jeg tolket el testen som positivt er jeg på dpo 13 idag. og ikm. testet med eltester i ei uke etter det og den hva litt svakere. men ganske sterk. jeg har hatt noen vonde strekninger nede i magen på siden de siste par dagene. øm i korsryggen og har de siste par dagene hatt en rar smak i munnen. støl i magen og veldig sugen på noe godt. tar en ny test i morgen og håper på det beste..
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 1. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2011 jeg har jo tidligere også sett at det er "noe" der. men da fargeløs og ikke forandrett seg.. nå ble den lyyyyserosa. for så å bli bare en nesten fargeløs strek.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Eg og sitte å håper nå:S så sitte i samme plass som deg berre eg har ikke fått noe strek i de hele denne gang. Men som sakt min ble og rosa etter tiden, å eg håpet så mye at eg nærmest gikk på veggene. men ikm kom plutseligt. Nå er mine symptomer: ømme bryster, vondt i halsen på en måte, ryggen føles falle ferdig og hunden min virke beskyttene di siste dagene. Men ikm kommer vel som vanligt i måren eller torsdag for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå