Sørlandsbaby09 Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 I dag tidlig kom det klart blod på dopapiret (mer enn at det kunne komme fra en liten rift etc). Blodet renner ikke, men når jeg går på do er det fremdeles blod på papiret. Ser at det kommer fra skjeden, men tror kanskje det kun er fra ytre del. Kjente lite liv i går kveld (uvanlig) og hadde heller ikke kjent noenting da jeg ringte legen for en time siden. Fikk time 11.30. Men nå våkna babyen, phu... Og hvis jeg legger til at jeg var på GU i går (ergo undersøkelsen kan ha revet opp såre slimhinner etc) skal jeg bare droppe å gå til legen om en time syns dere??? Er jo fremdeles bittelittegrann bekymret, men roet meg betraktelig nå som jeg kjente trollet inni magen! Er 25+1. Takk for råd!!!!!!!!
RockMama Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Ta timen likevel om du har mulighet, så vet du hva det kan komme av til en evt. neste gang? Så bra trollet våknet igjen da
Sørlandsbaby09 Skrevet 1. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2011 Det gikk fint! Hjertelyden var fin og både legen og gynekologen som jeg var hos i går (hun ringte meg etter å ha snakket med legen min) mente at så lenge jeg ikke begynner å blø mer eller få andre "ubehag" så skyltes dette garantert den gynekologiske undersøkelsen jeg hadde i går. Merker at jeg klarer å slå meg til ro med den forklaringen. Tror lissom at jeg hadde "visst" det, dersom noe var alvorlig galt, om dere skjønner.... Fikk imidlertid streng beskjed om at når jeg var kommet så langt som jeg er nå så burde jeg bare ta direkte kontakt med fødeavdelingen her på sykehuset dersom det oppstod liknende situasjoner. Så man ikke "mister" noe tid dersom det virkelig er noe alvorlig. Kan jo være greit for andre å vite :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå