1+1 blir 3 Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Samme her, nå nærmer det seg med stormskritt!! begynner ting å komme på plass i heimen? Og hvordan er formen? Her soves det ekstremt dårlig, våkner flere ganger per natt av vondt bekken, tisseturer, og kynnere, så er godt at det nærmer seg termin nå. Gleder meg sånn til å endelig få hilse på mini:) ting er på plass, det meste er vasket, og nå er endelig ny bil og bilstol kommet på plass også. Deilig å ha det meste på stell, spent på formen mot slutten...
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2011 Så bra! Jeg sover som en stein! Må faktisk ikke tisse før tidlig om morgenen. Ellers følte jeg meg tung for noen uker siden, nå har det gitt seg. Bekkenet begrenser det meste av ablegøyer da;) Vi mangler fremdeles soverom i hovedetg, men det får komme når det kommer... Ellers er all shopping unnagjort og det meste montert. Skal få vasket begge bilene grundig og montere bilsete over helgen. Og bagen må vel være klar snart. Kjempekos;) Jeg er fryktelig utålmodig og herlig naiv, så jeg gleder meg faktisk til fødselen på beryktede kk.
håp_84 Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 39 dager igjen her-hurra!!! beg.å bli veldig klar for å få ut denna ungen:)men får vell vere der inne litt til..d meste er på plass og vi gleder oss masse!lite søvn og vondt bekken men d er verdt d til slutt:)skal også føde på Kk og gjorde d sist gang og:)
dianna Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 41 dager her )) Kjempegøy at det nærmer seg! Jeg tror jeg kommer til å føde før termin, men håper det ikke blir altfor tidlig - kan godt vente noen uker til
Lille Ballerina Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Jeg har også 41 dager igjen Imidlertid ikke mye som er klart her enda, men det meste som man må ha er i all fall i hus/bod en eller annen plass. Har store planer for å ta et skippertak neste helg (bekkenproblemer bremser alt her og!!), og da er det nok på tide siden storebror kom 3 uker før termin.... Er jo lov å håpe denne gangen også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå