Gå til innhold

Mannen min miner barbiehus og dukkehus er for barnslig for 3-klassingen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er uenig. Hun er ikke den som er supermoden heller.

Hva mener dere?

Skrevet

Hva du mener, hva mannen din mener og hva vi mener spiller liten rolle. Det er hva 3-klassingen mener som betyr noe og om han/hun liker å leke med dette så er det den meningen som teller.

Skrevet

la ungen kose seg og leke med det hun vil.

Skrevet

Kommer jo an på barnet det;)

Vi har to jenter- en i 2. klasse og en i 4. De har et stort barbiehus på lekerommet sitt. Det er vel heller skjeldent de leker med det og det var vel mere i bruk da de var 5-6 år.

Men innimellom så bruker de det;)

Nå er begge våre ganske "veslevoksne" og er mer opptatt av pc, musikk og slike ting da. Skulle ønske de heller ville leke mer jeg da, men kan nok ikke styre det heller;)

Skrevet

Man slutter ikke å leke fordi man blir gammel, man blir gammel fordi man slutter å leke!

Det er jo bare flott at de tør å leke, og la de holde på ;)

Min søster og jeg lekte barbie leenge.. Tror faktisk jeg var 13 år sistgang :P

Skrevet

Er ikke en 3 åring for LITEN til barbiehus og dukkehus da? Jeg fikk det da jeg var 7 år jeg og det var perfekt.

Jenter liker ofte å leke rollelek med dukker, enkelt og greit. Det kommer jenta til å fortsette med i mange år enda. 3 år? Hun er jo et barn, hva annet enn å leke skulle hun liksom gjøre?

Skrevet

Sory, leste feil! 3 klassinger kan også fint leke med dukkehus :-)

Skrevet

Haha, jeg lekte med barbie til jeg var 12 år :P

En 3 klassing er jo et lite barn, så hvorfor i all verden skal barbiehus og dukkehus være for barnslig??

Merkelig sagt av mannen din... la nå barnet få være et barn!!

Skrevet

Det kommer ann på ungen. Min 3klassing leker med barbie og andre leker din man sikkert sier hun er for barnslig til. Hun leker veldig i perioder med det, men det morsomme er at mange av hennes venner kommer hit for å leke med slike leker siden de har gitt bort sine leker. De er vist for store for slikt.

Vi har mindre barn, så disse lekene kommer til nå være fremme lenge. 14åringen i huset leker også med de, både alene og med småsøsken. Når småsøsken er der sier hun det bare er for å være grei med de, hun er jo egentlig for stor. Men når det bare er hun hjemme tar hun med seg ting inn på rommet og låser, for ingen skal se at hun leker med de........

Skrevet

Lundby dukkehus er anbefalt fra skolealder, altså fra ca 6 år. Litt kjedelig om de har vokst fra det allerede når de blir 6-9?

Er jo kjempegøy med Lundby da, masse innredningsmuligheter, lamper med skikkelig lys i, gardiner, bilder på veggene osv.

Det finnes voksne mennesker som leker med/samler på dukkehus og interiør til dem, de pusser opp i dukkehusene sine, kjøper nye miniatyrmøbler osv. Google det, er masse å få kjøpt for de som synes det er gøy med interiør.

Barbie lekte jeg med til jeg gikk på ungdomsskolen, lekte ikke med dukkehus da, men sydde klær til dem.

Skjønner ikke hvorfor en 3.klassing ikke skal få leke med slike ting.

Skrevet

Jeg og venninna mi låste døra og puttet noe i nøkkelhullet slik at ingen skulle se hva vi gjorde da vi akkurat hadde begynnt på ungdomskolen. Vi lekte nemlig med barbie. Det tok slutt veldig fort for gutta begynnte å bli så ille kjekke.. blush.. Uansett la nå jenter få leke med hva de vil så lenge de vil ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...