Fire Diamanter <3 Skrevet 1. november 2011 #1 Del Skrevet 1. november 2011 Endelig denne uken skal det skje!!!!!!!!!!!!!!! Er nå 37 uker på vei :-) Blir igangsatt denne uken fordi jeg nesten ikke kan gå pga alt vannet i beina mine.............. Jeg er så glad for nå er hver time en kamp............ På sykehuset skal de sette inn en modnings ballong på meg.... Noen som har erfaringer med ballong?????? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143740282-starte-f%C3%B8dsel-med-ballong/
mer enn bare mor Skrevet 2. november 2011 #2 Del Skrevet 2. november 2011 sniker her inne selv om det nok er bare en 1 magen Men jeg ble satt i gang med ballong med min første! SUPERT! var ikke moden i forkant, dette var 1 uke før termin. Nå har jeg hørt at ikke alle har like god effekt, men jeg hadde i alle fall det.... Jeg ble satt igang med ballong i 14-tiden på dagen, og fikk rier ca i 18 tiden etterpå.. trodde ikke det var skikkelige rier (førstegangsfødende som trodde det bare var maserier..) Ca i 23 tiden ble det såpass ille at jeg ringte på sykepleierne, og de koblet meg til et målingsapparat som målte riene + barnet. De klarte ikke å se helt hvordan babyen hadde det (hadde baby med lav fødselsvekt så var derfor jeg ble satt igang), så ble sendt inn på føden for å sjekke åpning.. da hadde jeg fått noen cm åpning noe som var veldig bra, og de tok vannet på meg (klokken var vel rundt 01.30 da).. gutten kom ut 04.52, etter nesten en time med pressrier.. Så det gikk fort og gale!! Noen har derimot ikke så god effekt av den ballongen, og må begynne på tablettkur etterpå.. håper du får god effekt - og lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143740282-starte-f%C3%B8dsel-med-ballong/#findComment-143746459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå