Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Hopper over hit etter en liten stund på Bli Gravid. Ble gravid i 2. pp - og dette blir nr 3:-) Er 4+4 i dag.

Tok første positive test fredag, og andre lørdag, men trodde ikke helt på det før jeg tok en digital som sa GRAVID med store bokstaver i dag;-)

Ser fram til å henge her i 7-8 uker framover:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så masse!! Vi og venter nr 3 <3

Skrevet

Gratulerer så masse og velkommen hit :) Vi venter også nr 3, er 8+0 idag :)

Skrevet

Så koselig, gratulerer! Jeg venter også nr. 3, er 12 + et eller annet, men henger fortsatt her på 1.trimester :-)

Skrevet

Så gøy, grattis..

Vi venter også nummer 3. Er 9 + et eller annet ;o)

Skrevet

Gratulerer så mye;). Jeg venter også nr 3 og er 7+4.

Skrevet

Grattis, slenger meg med i gjengen på de som venter nr 3. Siste dagen min på 1 trimester i dag :-)

Skrevet

Gratulerer! Jeg venter også nr 3. 6uker på vei :-)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Jeg er også gravid med 3dje, gledelig!

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Jeg håper at nr 3 har festet seg her også, er bare 12 dager etter el. og får en veldig svak strek på tester, altså så svak at jeg må konsentrere meg for å se den...noen som vet om det betyr gravid eller ikke?

Skrevet

Takk for gratulasjonene:-) Ble litt drama her dagen etter at jeg hoppet inn i 1. tri, så har ikke vært noe særlig på nett. Fikk en blødning på morran, og dro til legen i stedet for på jobb. Har blødd i mine to første svangerskap også, så burde vel sånn sett være "vant" til det. Men får jo bare fullstendig panikk...

Ble sendt på ultralyd, der det selvfølgelig er for tidlig til å se noesomhelst annet enn en fostersekk/plommen. Men han så at livmorhalsen var lukket og så ikke noen blodansamlinger i livmor. Så det er positivt om ikke annet! Skal tilbake på ny UL om et par uker, da får jeg forhåpentligvis se et bankende hjerte:-)

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten! Lykke til med svangerskapet!

Vi venter også nr 3, og gleder oss veldig mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...