solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 med førstemann vet jeg ikke, der gikk vannet og når riene først kom sa det pang og hadde en rie på 30 min før pressing Med andremann vet jeg at vannet gikk + at riene var tette med en gang, men husker ikke om det er fra rien starter til neste rie starer man teller.. eller om det er fra rien er slutt og til neste starter...???????? ??????????????
Skrømti Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Det vet jammen ikke jeg heller... Men jeg tenker ; er det virkelig sååå nøye? Det blir jo i tilfelle bare et min eller noe i forskjell. Altså om man teller fra den ene rien starter og fram til neste. Nei huff, vanskelig å forklare.. Med nr 1 såtokvi tiden, men jeg husker ikke hvordan. Med nr to så tror jeg ikke jeg tok tien i det hele, eller iallefall ikke så nøye. Det gikk pent og pyntelig framover, og da vannet gikk så reiste vi til føden uten å tenke noe mer på intervallet mellom riene...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2011 Ja, du har vel rett.. Ikke sikkert jeg trenger tenke så mye på det heller, bare telle sånn ca fra en til neste og se om jeg i det hele tatt rekker sykehuset (jeg har en historie med veldig raske fødsler) Hmm.... kanskje vi burde ta en tur på omvisning på sykehuset snart når jeg tenker etter =) Takk for svar Skrømti =)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Du kan jo sjekke tiden på rieteller.no? http://rieteller.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå