Gå til innhold

Til alle som ruger naa :) se her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle gjerne likt aa sett hvor mange vi er som er rugemaskiner..."meld dere paa" her i denne traaden :)

selv hadde jeg insett 26.oktober.

Dagene gaar foreløpig ikke saa vaerst, men av erfaring, saa vet jeg at tiden strax gaar mye saktere.

Har hatt 2 ferskforsøk og 1 avbrutt fryseforsøk siden januar 2011. mangler en eggleder, som ble operert bort i en graviditet som var utenfor livmor :( - det er vel hovedgrunnen til at det ble ivf her ja...

Jobber dere fullt naa, eller er dere sykemledt... selv er jeg sykemeldt..mange bivirkninger av progynova :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia.

Jeg hadde innsett den 22 okt. Er på rugedag 10 i dag.

Har ikke hatt noe mye symptomer, men fra dag 8 meldte mensmurringer/stikkinger ankomst, på kvelden ble jeg kvalm å brystene mine har explodert :-O å slik har det vært siden.

Trodde alt var over egentlig, siden jeg ikke husker hvordan det var sist, men etter gode ord fra jentene her inne så steg håpet igjen.

Er ikke sykemeldt. Men skulle virkelig ønske jeg var det bare for å kunne slappe av hjemme. ;-) hehe.. er redd ting skal skje .

Skrevet

Hei :)

Hadde innsett den 26okt. Er på rugedag 6 idag :) Tiden går saaaaakte ;)

Har hatt litt stikkinger fra dag 1. Og brystene er kjempe ømme! Håper det er vår tur nå!!

Var borte fra jobb sist uke,men denne uka jobber jeg!

Lykke til alle sammen :):)

Skrevet

Hei

Insett 26. oktober kjent murringer siden da... Jobber fullt og dagen sneeeeegler seg avgårde... har testet nesten hver dag siden innsett, alle like hvite og negative... Og brystene mine går det ikke ann å være borti en gang de er vonde de

Skrevet

hmm... jeg har ikke ømme pupper i det hele tatt... har dere hatt ferskforsøk alle dere med ømme pupper...

jeg har fryseforsøk.... og kroppen har vaert annerledes enn de to ferskforsøkene...

Skrevet

huff og huff for en evig venting dette er... og som vanlig så venter jeg vel på den store skuffelsen nok en gang :(

Jeg spør igjen, for dette lurer jeg på : HAR DERE HATT FERSKFORSØK, dere med ømme pupper?????

Skrevet

Ja jeg har hatt ferskforsøk! har hatt ømme bryster siden innsett. Så vett ikke hva jeg skal tro!

Tiden går seeeeeeiiiiiiiint!! Skulle ønske det fantes en tidsmaskin!

Har dere testet noe? Jeg testet i går,svak positiv...men tro ikke så mye på den,egentlig.

Skrevet

ok :) naa ble jeg nesten litt "glad"... for jeg har jo hatt ømme pupper paa ferskforsøk jeg og... men de har gaatt brot rett før mensen har kommet... denne gangen har jeg altsaa ikke hatt ømme pupper i det heletatt, men det er kanskje siden det er fryseforsøk!

teste har jeg ikke gjort enda... har en test i skuffen, men har liksom"planlagt" at den skal ikke brukes før jeg ER gravid... hehe--- men kjenner jeg meg selv rett, saa tester jeg nok litt naermere blodprøven...

tiden gaar veldig sakte naa i dag ja.... men har ikke vaert saa dumt før synes jeg...

men har en del mensensmerter naa... spesielt i den høyre egglederen.. kjennes litt som da jeg var gravid utenforlivmor... haaper virkelig det er positivt!! jeg vil saa gjerne at det er en eskimo inni der, eller to ;)

hvor gamle e r dere da jenter :) jeg er 28 :)

Skrevet

hei!

Åssen går det med dere damer???

Her er jeg på rugedag 9... kvalm og mensenfølelsen blir sterkere og sterkere for hver dag som kommer....

og nå er jeg redd for å få dommen! :/ har dere testet noe enda?? Ikke jeg... tør ikke jeg...

blir helt tullete av dette styret!

Skrevet

Heisann alle sammen!

Fikk satt inn 2 ferskegg 28.okt. Og her går ikke akkurat dagene fort nei! Ikke kjenner jeg noe spesiellt heller. Ingen ømme pupper her heller, bare mensmurringer. Men man kan jo ikke stole på noe som helst, for alle symptomene på graviditet, kan jo være bivirkninger på medisinene :( Så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet. Og ja, jeg veit det er lettere sagt enn gjort ;)

Jeg er så heldig at jeg har besøk av søstra mi med sine 2 små tvillinger, denne uka. Så sånn sett går dagene fortere enn de ville gjort ellers.

Jeg skal teste på tirsdag, hvis jeg klarer å vente så lenge da. Men i utgangspunktet har jeg planer om det.....

Tvi tvi!!

Skrevet

ikke rart vi lurer paa om vi er gale innimellom... denne ventinga er en stor prøvelse... jeg skal ta blodprøve til mandag, men tror kanskje jeg tester paa søndag....

har veldig lyst til aa teste, samtidig som jeg ikke tør liksom.... uff...for noen lange dager dette blir...

Skrevet

Men tenk om det er en strek da snuppa????????? Da får du en superduper helg:):) Du kan jo teste i morgen;)

Skrevet

hehe tankeoverføring... skrev akkurat en laaaang klage til deg paa FACE :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...