vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 1 November imorgen, kjenner dere noe? Her har mannen "bestilt" denne datoen, men foreløpig er det rimelig dødt her.. Akkurat nå kjennes det ut som om jeg kommer til å gå gravid for alltid. Trøtt og sliten, tar jo en hel dag bare å vaske huset. Vil ha energien min igjen!! Hvem er førstemann ut? :-) 7 dager igjen her ihvertfall..
Skrømti Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 He, he, ja hvem er førstemann ut! Termin 9. her. Føler ikke jeg helt kan begynne å vente enda engang! Det er jo tross alt 9 dager til termin. Det hele føles veldig uvirkelig, selv om dette er nr tre! Tenke seg til at det snart skal komme en fiks ferdig baby ut av meg ( bank i bordet og kryss i taket for at alt går bra da). Jeg sitter her og måper ved tanken : ) Ellers så merker jeg det går mot slutten, er frykelig tung nå, og nå i kveld har jeg stiva så til i bekken og rygg at jeg knapt kan gå.. Vi får følge med på hverandre, spennende dette her!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2011 Ja, skjønner liksom ikke at han som ligger og turner inni der snart skal komme ut! Og nå er det jo nærmere enn noensinne! Passer liksom aldri at den fødselen skal begynne.. Får bare nyte den siste tiden før det virkelig starter! :-) Lese masse gode bøker osv..
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 7 dager igjen Har bestilt lille jenta den 1 jeg også.. hehe Men her er det ikke mye tegn på at noe skjer. Var på kontroll fredagen hos JM og hun sa at hodet var godt festet og at hun ligger langt ned i bekkenet.. så hadde håpet at noe sku skje til nå men.. veeenter..
*stjernebaby ønskes* Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 jeg har termin 28 nov og jeg håper gutten kommer snart. selv om jeg kanskje ikke burde vente alt nå? "Kom kom"
GundaLaBunda Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg var på kontroll i dag og fikk beskjed om at jeg jeg har 2 cm åpning, og at mormunnen er sånn halvveis åpen. Jeg har termin 13.nov... så det gjenstår å se. Damen sa at jeg kunne ende opp å vente en stund men at hun trodde at lille jenta mi vil komme i løpet av uka.
kosemæ Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Går bra...termin 11 .nov. Var på kontroll på sykehuset for en uke siden, og da diskuterte de å sette i gang fødsel pga lite fostervann og diverse. Mulig lillejenta får litt lite næring inni der. Men de valgte å se det an til torsdag, da en ny lege ville vente litt mer. Ny kontroll om 2 dager. Håper de finner at alt er såre vel og at det hele kan gå sin naturlige gang:) Fryktelig vondt i bekkenet i kveld, men ellers er formen god. Håper bekkenplagene er forbigående, for det er mye jeg skulle gjort i hus og hjem før babyen kommer:)
anna_lou Skrevet 1. november 2011 #9 Skrevet 1. november 2011 Sitter nå med tak som begynner å bli ganske intense. Kommer ca hvert 5 min, så får se. Tørr ikke å bli for optimistisk for dette har skjedd meg tre ganger tidligere i løpet av de siste 3 ukene, har dratt inn på føden, fått konstantert rier, men så har de dabbet av etter flere timer. Har vært moden i to uker, gått med 2 cm åpning i litt over en uke, men ingen ting mer har skjedd. Begynner å bli lei. Har termin 24 nov, men har jo de siste ukene innstilt meg på at det kommer til å skje før. Uansett har jeg planlagt ks den 17/11. Håper inderlig det er noe effekt i disse takene denne gangen. T
11.11.11 <3 Skrevet 1. november 2011 #10 Skrevet 1. november 2011 Sitter nå med rier som kommer ca hvert 6-10 minutt, men varer ikke så lenge. Det hele begynte i går kveld kl 6, men da var det bare kanskje hver time. Har bare sovet knapt en halvtime i natt. Har egentlig termin 11.11.11 og det er da samboer vil at hun skal komme. Men for min del så er det ikke så nøye når hun kommer.
Skrømti Skrevet 1. november 2011 #11 Skrevet 1. november 2011 Oi, oi, det hørtes spennende ut! Lykke til!
Anonymor Skrevet 1. november 2011 #12 Skrevet 1. november 2011 Termin i morgen.. Men det er stille her ja.. Ingen antydning til noe som helst...
katie77 Skrevet 1. november 2011 #13 Skrevet 1. november 2011 Termin på fredag.. Så 3 dager igjen. Venter og venter, men virker ikke som har lyst å komme ut gitt...
Mamma 04 06 + novemberbaby Skrevet 1. november 2011 #14 Skrevet 1. november 2011 Har termin 7 november. Formen er fin. Hadde en del menssmerter i går, så håper det er modning på gang. Begynner å bli klar nå
Trollmor72 Skrevet 1. november 2011 #15 Skrevet 1. november 2011 Jeg har 14 dgr igjen i dag, termin 15. Skal på UL for vektestimering og sjekk av leie i dag. Storebror var 39 cm rundt hodet, stjernekikker og endte i hasteKS, så vil helst unngå det en gang til. Denne gangen ligger den lille til alt overmål i skrått tverrleie, så håper at den finner veien ut. Men antar at jeg får vite mer på kontroll i dag :-). Uansett har gått 13 og 8 dager over tidligere, så har ingen forhåpninger om at det skjer på denne siden av termin. Er godt innstilt på en uke over. Blir spennende å følge med her inne fremover!
gutt på 2, jente i magen Skrevet 1. november 2011 #16 Skrevet 1. november 2011 Jeg har termin 29.nov, så 28 dager igjen. Jeg er kjempeklar, så hun kan godt komme om ikke så lenge:) Skal på vekstestimering på sykehuset til torsd, så blir spennende:)
kosemæ Skrevet 1. november 2011 #17 Skrevet 1. november 2011 oi, så spennende anna_lou og 11.11.11! Her begynner det altså å skje ting med novemberdamene!!! Og Trollmor; du får holde oss oppdatert på hva de sier på kontrollen i dag. En fin dag til dere alle fødeklare!
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 1. november 2011 #18 Skrevet 1. november 2011 Termin 23. nov her... går treeeigt fremover, samtidig som det har gått veldig fort på en måte. Hatt mye sterke kynnere, og smårier flere ganger, men har dabbet av siste uken. Veldig rolig nå, ikke noe særlig kynnere eller murringer...stille før stormen?
Liz 75. 30.10.11 Skrevet 1. november 2011 #19 Skrevet 1. november 2011 Her er det 2 dager over termin i dag. Og det ser ut til at gutten har god tid.Berre litt kynnere som kommer og går. Men håper han kommer snart, er litt bekymra siden det er funne GBS i urinen,så litt usikker på om det er lurt å gå så lenge over då...
Venja Skrevet 1. november 2011 #20 Skrevet 1. november 2011 22 dager igjen til termin, håper (og tror) hun kommer før det. Men kan godt vente et par uker til.... Har lyst å nyte litt permisjon først og få ordnet de siste tingene, samt kanskje startet litt på julehandelen. Tror det for første gang kanskje blir en del julepresanger bestilt på nettet i år. Formen er igrunn bra, men merker at jeg fort blir sliten av å gå å trakke. Magen har sunket litt de siste dagene og kjenner etterhvert en del nedpress. I dag har vært en skikkelig sofadag, så i morgen må jeg få gjort litt i huset.
septemberpiken Skrevet 1. november 2011 #21 Skrevet 1. november 2011 16 dager igjen her, og har ingen tro på baby med det første... men han kan gjerne komme noen dager før termin, altså! Enn så lenge har jeg en del og ordne, og kjenner det virkelig på kroppen med en gang jeg prøver å gjøre "for mye", så prøver å ta det med ro... har ikke sovet godt på evigheter, så det er godt å endelig ha permisjon og få muligheten til å ta seg inn litt.
idaløkken89 Skrevet 1. november 2011 #22 Skrevet 1. november 2011 Termin 26 november her :)føler meg veldig klar for fødsel. tunge og lange dager nå. Men bare tre uker igjen ca så får tenke fremover
*mary had a little lamb Skrevet 2. november 2011 #23 Skrevet 2. november 2011 Her trodde jeg fødselen startet natt til søndag og fikk helt panikk. Jeg som er SÅ lei og veldig klar for å få han ut... Men det viste seg at jeg ikke var klar for det nei. Er jo best for han å bli inne noen uker til også, men ble overrasket oer hvor lite klar jeg var da jeg det kjentes ut som det startet. trenger et par uker til. Jeg har også termin 28. november og venter en gutt *stjernebaby ønskes* . Hvor skal du føde? Er som sagt veldig sliten og lei men fint om han venter et par uker til :-) Lykke til jenter :-)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #25 Skrevet 2. november 2011 Det ser muligens ut som om du blir først ute da? Med mindre disse andre med rier igår har fått noen resultater da? Her er det 5 dager igjen, og ingenting som skjer. Litt kynnere og stikninger, men ikke mer enn det. Forrige gang slet jeg med vondt nede i bekkenet, og det har jeg ikke noe tegn til ennå, så tror ikke det er noe som skjer helt ennå. Men er jo ikke sikkert at det samme skjer denne gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå