Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Har 5 barn fra før, alle på første forsøk, men så ønsker vi oss nå en til, så atpåklatten får en lekekamerat, fjernet hormonspiral i juli, og er nå på 4pp, ja vi prøvdde fra dag 1... hehe, nå skulle jeg hatt tante rød i går, og kjøpte en test i dag, som jeg skulle ta i morgen tidlig! Men jeg klarte ikke vente, så jeg tok han etter intak av et par cola i kveld, og den er negativ Er ikke clearblue, men en test fra frankrike, så nå sitter jeg her og er deppa, og venter på tante rød, mensen har vært tussete siden jeg fjernet spiralen, først 28 dager, så 29 dager gange to, og nå 29+1 dag! Er jeg for opptimistisk kansje? Sist jeg fjernet spiralen, så ble jeg gravid samme mnd... Kansje er overgangsalderen min kommet allerede (er 38) Klem til alle dere andre frustrerte prøvere
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Hormonspiral har en tendens til å klusse til sykluser og eggløsning, så du burde gi det litt mer tålmodiget. Selv yngre damer enn deg er mer utholdende; se på Bli gravid forumet. Tror du må regne med å prøve i ett år minst. Så lenge kreves før f.eks medisinsk hjelp kan ytes, så ett år med prøving er det forventet at du skal tåle. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå