Hedda39 Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Noen flere???? Dette blir mitt 7.innsett,... og jeg kjenner at piffen har gått litt ut av meg. Motivasjonen jeg hadde de tidligere forsøkene har minsket betraktelig.. Må prøve å tenke positivt, men kjenner at jeg bør virkelig lykkes snart nå,- for nå har jeg jaggu venta lenge nok!!! Håper vi kan bli en gjeng som kan følge hverandre her. krysser alt jeg har for meg selv og alle andre denne gangen også!
mamma.no Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Hei! Egguttak i dag, så satser på innsetting ila uka? Onsdag kanskje.. Positive tanker sendes din vei og jeg skal tenke på deg i morgen og kryssser det som krysses kan ;-) LYKKE TIL!
Tante_Esel Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 unnskyld at jeg "blander meg " i novembertraaden deres Vil bare si MASSE lykke til aurora! - du ble gravid paa fryseforsøket som du ikke hadde troen paa sist vettu... kanskje er det positivt for deg aa vaere negativ STOR KLEM
Glow2011 Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Jeg vil også bare ønske deg masse masse lykke til. NÅ skal du lykkes!!! Masse babystøv sendes til deg :-)
Puma - sprekker snart! Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Innsett, frys i midten av nov, UL 07.11. Lykke til alle!
eka72 prøver igjen Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Hei, hei!! Håper innsettet i dag gikk fint:-) Kommer etter i morgen, skal da ha mitt 5 innsett:-) Håper veldig det går veien for oss alle denne gangen... Lykke til med rugingen!
Hedda39 Skrevet 1. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2011 Innsettet gikk fint dere ! Måtte dessverre tine 4 egg, da de to første døde, men satte inn ifølge legen veldig fine egg. Han hadde virkelig troa denne gangen,.. men jeg tør ikke håpe engang. Men nå er jeg i gang hvert fall.
Stjernemagnolia Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 Hei alle kjente og ukjente her kommer jeg og melder meg inn. Har tidligere hatt ferskforsøk og fryseforsøk ved Riksen men har dessverre ikke lykkes ennå. Vi har to frosne embryo i ett strå igjen som forhåpentligvis overlever opptinningen og settes inn i uke 46. Denne gangen er det i naturlig syklus.
Hedda39 Skrevet 5. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2011 Må jo holde liv i tråden:) Hvordan går det med alle novemberrugere???????????? Er på rugedag 4 og jeg GRUER meg til det nærmer seg test allerede;) har ikke et eneste symptom, men det er kanskje litt tidlig??? Er jo noen som kjenner noe etter bare et par dager?! Uansett lykke til alle rugere! Klem
lotte40 Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 Jeg hadde innsett 3 nov, og er på rugedag, aka ventedag, nr 2. Med andre ord en eeeeevighet til testing. Har fra før 2 insem og 2 ivf (med en SA i 11 uke i sommer). Skjønner hva du mener med mangel på motivasjon. Du er sikkert sliten både fysisk og emosjonelt. Men dette kan være gangen det er din tur! Og kanskje min tur også Så lykke til med rugingen de neste dagene Aurora! Symptomer eller ikke, det er helt individuelt. Ikke bry deg om det (prøv i hvertfall). Stor klem!
eka72 prøver igjen Skrevet 7. november 2011 #11 Skrevet 7. november 2011 Hallo igjen :0) Rugedag 5 har kommet for min del, og formen må jeg si er ganske så god:-) Litt ømme bryster har jeg, men det skyldes nok cyklogest... Hmmmm laaaange dager foran oss nå, denne rugetiden er ganske så slitsom.... Har sagt til meg selv at jeg IKKE skal kjenne etter symptomer. Allt kan jo være normalt heheheh.... Skal dere ta blodprøve eller en vanlig graviditetstest?? Jeg skal ta blodprøve den 17.... Rug godt på gulleggene deres nå jenter!!! Vi skal alle få positiv test denne gangen! Klem
Erinrp Skrevet 7. november 2011 #12 Skrevet 7. november 2011 Heisan Aurora! Vi ligger helt likt i løypa, ruger på en liten eskimo, men har ikke helt den gode magefølelsen...har et mislykket forsøk bak meg så jeg bør vel ikke klage, men fikk positiv test og følte meg super gravid, og så bare forsvant alle symtomer og streken forsvant...skikkelig nedtur! Denne gangen merker jeg ingenting bortsett fra endel murring, håper det er et godt tegn....
Hedda39 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #13 Skrevet 7. november 2011 Murring er et godt tegn vettu;) Jeg kjenner INGENTING!!!!!!! Så vil egentlig bare få dette ovetstått jeg! Eka72 : Msitt litt optimisme over på meg;) Rugedag 6 nå,.... og om en uke så har vi svaret. Jeg skal ta vanlig test bare, ikke blodprøve. Klinikkene opererer jo ukikt der,......
Tante_Esel Skrevet 7. november 2011 #14 Skrevet 7. november 2011 tror INGENTING er et godt tegn jeg ! siden du har kjent saa mye naar det gikk bra, men daarlig.... heier paa deg her paa sidelinja aurora!!
Kone&Kjerring Skrevet 7. november 2011 #15 Skrevet 7. november 2011 Får melde meg inn i novemberklubben, er igang med mitt første forsøk. Går rett på IVF, satt inn 2 egg i dag - så da blir det noen lange to uker for å vente på resultatet.
blid frøken :) Skrevet 7. november 2011 #16 Skrevet 7. november 2011 Melder meg på her jeg også. UL i dag og innsetting av eskimoer på tirsdag hvis de overlever. Har 3 egg på frys. Dette er første fryseforsøket mitt etter full klaff ved 1.ivf. Hva slags medisiner går dere med fryseforaøk på?
Erinrp Skrevet 8. november 2011 #18 Skrevet 8. november 2011 Heisan blid frøken:) Jeg satte inn en liten eskimo 1 november og bruker crinone en gang om dagen, du da? hører det er så mange som bruker to doser om dagen og det gjør meg litt nervøs at jeg tar for lite, men legen vet vel hva han gjør. Har sikkert med tykkelsen på slimhinna å gjøre. Masse lykke til til deg og resten av novembergjengen!
Erinrp Skrevet 8. november 2011 #19 Skrevet 8. november 2011 Hei igjen blid frøken:) masse lykke til med fryseforsøket, du har gode sjanser når du har tre egg på frys! Jeg hadde bare et og var så redd for at det skulle gå galt, men det gikk bra og delte seg fint over natten:) Jeg tok femar 2.5 mg i 5 dager og det var det før innsett og Crinone etter innsett som støttebehandling.
blid frøken :) Skrevet 8. november 2011 #20 Skrevet 8. november 2011 Hei Erinrp. Jeg går på progynova (mg *3) og skal begynne på lutinus * 3 på fredag. Skal gå på heile coctailen til evnt. mens eller uke 9. Merker at jeg snart ikke har mer hår igjen på hodet av progynovaen, men elllers ingen bivirkvinger Du da?
Hedda39 Skrevet 8. november 2011 Forfatter #21 Skrevet 8. november 2011 Rugedag 7 og pessimismen er til å ta og føle på:;( Kjenner null og nix!!!!
Tante_Esel Skrevet 8. november 2011 #22 Skrevet 8. november 2011 du er paa den vanskeligste rugedagen... jeg blir alltid pessimist rundt rd 7... en uke siden innsett, og nesten en uke til testing... man er i ingenmannsland liksom... Tenker varme tanker og sender de til deg søta!
Langbrok Skrevet 8. november 2011 #23 Skrevet 8. november 2011 Innsett 4. november. Første gang. Kjempespent. Men jeg mener bestemt at legen sa at jeg skulle ta graviditetstesten den 11. november. Er ikke det altfor tidlig?!
Erinrp Skrevet 9. november 2011 #24 Skrevet 9. november 2011 Heisan blid frøken:) Jeg hadde ingen bivirkninger av Femar....mmmm bortsett fra at jeg har mistet litt mer hår enn vanlig, kanskje det har en sammenheng?? trodde det var stress jeg;) Crinone gjør at jeg er kjempetrøtt og gjesper dagen lang. Er på rugedag 9 og lovet meg selv å ikke kjenne etter symptomer...he he og det løftet har jeg brutt for leeeenge siden!!!
hønemor-07 Skrevet 9. november 2011 #25 Skrevet 9. november 2011 Heisann. Jeg melder meg inn her hos dere. Jeg hadde uttak i går og fikk 12 egg ut, så nå venter jeg i spenning om noen av eggene ble befruktet. Håper iallefall på 2 egg. Hvis alt går bra i dag, da blir det innsetting i morgen onsdag 10 november. Håper vi alle blir gravide og at våre drømmer går i oppflyllelse:O) Lykke til alle sammen. Klem fra Hønemor-07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå