Gå til innhold

Lysebrun utflod

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå må jeg høre med dere andre som er kommet ca like langt som meg. På fredag kveld og lørdag formiddag hadde jeg lys brun utflod, ikke store mengder men noe på papiret etter toalett besøk (beklager detaljert beskrivelse). Jeg hadde ingen smerter i forbindelse med dette. Men ble naturlig veldig engstelig. Jeg har ikke sett noe til dette etter lørdagen. Er det noen av dere som har erfaring med dette? kan det være fare for Ma? Jeg har fortsatt ømme bryst, men vet ikke hvor fort graviditets symptomene forsvinner om man har en Ma. Hva tror dere jenter?

Veldig takknemlig for svar!! HEIA JUNIBARN 2012!!:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143738845-lysebrun-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det samme i uke 5 og var hos legen. Var ikke noe galt, bare ømfintlige slimhinner noe som kan utløse rød utflod feks når man hoster, etter samleie etc. Om du er usikker eller det fortsetter ville jeg sjekket med lege for sikkerhetsskyld :) Så slipper man gå å engste seg også:)

Jeg har også hatt det samme. Var engstelig selv og min lege sa det kunne være sopp. Nor som er helt normalt iogmed at det er forandringer i surhetsgrad og div :P Min lege sa jeg kunne bruke Canesten, men hør med legen.. er nok ikke noe alvorlig. :) Jeg er veldig gravid enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...