Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Guttungen på 2 år kom i dag kravlende opp i fanget mitt og sa "Åå, lille venn!", før han ga meg en skikkelig god klem, sånn helt uten videre. En ordentlig kjærlighetserklæring, tenker jeg! :-) Jeg har fått kjempemange gode koser i kveld, det er så utrolig herlig! Godgutten min! Har dere også små "kosegriser"?
PeppaPig Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Jaaaa jenta mi er en skikkelig kosegris! Hun hadde glemt koseteppet sitt i stua før leggetid så jeg gikk inn til henne med ett ca 10 min etter at hun hadde lagt seg. Hun var enda våken og sa til meg "åh jeg savna deg mamma" og så strakk hun ut armene for å få en klem. *smelt* Hun sier "I love you" hele tiden (to-språklig) til meg og kan rett som det er komme å gi meg kyss og klem for så å fortsette med det hun holdt på med. Smelter helt jeg!!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Ja, og ikke bare en, men fire stykker! Jeg er superheldig :-)
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Helledussan, så skjønt! De er så herlige, disse små, det gjør jo nesten litt vondt :-) Jeg vil bare kose og kose hele tiden! Sånne små kjærlighetserklæringer er gull verdt i en strevsom hverdag, det gjør at alt blir verdt det! Gutten min lå i senga og strøk meg på armen i kveld ved leggetid, da var det like før jeg sovnet, hehe ;-)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 åååh, de er så herlige altså jenta mi er veldig kosejente og har alltid vært det egentlig. Liker veldig godt å sitte på fanget og kose. Hun kan sitte på gulvet og leke også kommer hun bort til meg, legger hodet på skakke og smiler det lure smilet også kommer hun krypende opp på fanget og gir meg en god klem. Også vil hun gjerne ha suss. Men artigst er det jo når hun sier: mamma e nill (mamma er snill) og lovl ju (love you). Gla i dæ. De to siste sier hun mest når hun skal dra ifra meg, som f.eks når hun skal i barnehagen. Men hun kan rett og slett bare plustelig får et innfall og komme bort til meg får å klemme og kose. Rett og slett være litt baby. Ja hun vil helst ligge i armene mine som en liten baby. Minstemann som bare er 10 mnd er ikke en som sitter så veldig i ro på fanget. Han er en ål. Sånn var ikke storesøstra i det hele tatt, selv om hun hadde sine perioder hvor hun var urolig. Men idag kom svigerinna mi hjem med en 3 dager gammel baby og jeg skulle holde han. Lillebror ble helt vonbroten og ville bare opp til meg. Da jeg løftet han inntil meg klamret han seg fast og la hodet godt inni nakkegropa mi og holdt seg der. Akkurat som han var sjalu eller redd for å miste meg. Da ble smelta jeg helt. Har ikke opplevd han så god noen gang tror jeg
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Ja, må vel også nevne at størstejenta liker å holde meg i hånden og bare sitte og pjuske med tommeltotten sin og flette fingrer. er så utrolig koselig
EgG Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Hærlig! Snuppa mi kommer til meg å sier "bare mamma kose" også får jeg verdens beste kos. Hun er 20mnd.
mammatetogansketette:)) Skrevet 2. november 2011 #8 Skrevet 2. november 2011 Så koselig lesning:) Gutten vår er kosete, ber meg flere ganger om dagen om en klem, han er ellers veldig var på om jeg er irritert eller sliten, da kommer han også gjerne å ber om (å få gi) en klem, så sier han "det er bra nå! " - med sitt søteste smil..... jenta derimot har mindre tid til kos...
Herkules Skrevet 7. november 2011 #9 Skrevet 7. november 2011 Ja jenta mi soblir 3 år på fredag er en skikkelig going og skikkelig kosejente. I dag da jeg leverte henne og storebror i barnehagen så sto jeg midt på gulvet inne i avdelingen så kommer hun mot meg og sier: Mamma?, ja sier jeg. " Jeg ELSKER deg" alle voksne som var tilstede sa ååååååååå! He he Hun kan også komme krypende opp til meg holde meg fast mellom hendene og gi smaskenuss. Hun vil alltid gi koser, sitter hun på armen min og ser morfar så strekker hun armene ut for å gi ham en kos Hun er rett og slett verdens herligste
Hormonella Skrevet 9. november 2011 #10 Skrevet 9. november 2011 Det er litt deilig å sitte å lese alle disse innleggene, for slik skryting gjør man jo ikke så ofte offentlig. Ikke alle har slike kosegriser, så da kan det fort bli litt sårt for andre. Men her er det lov:-). Nonstoppen min på to år er også en kosegris. Hun elsker å sitte på fanget å se på barne-tv, og skal da helst sitte inntil meg. I det siste så har hun fått litt dilla på å bli kilt på ryggen og i nakken. "Mamma kile" sier hun, og da må jeg klø og kile henne:-). Og bjørneklem, kos, og nesekos deles ofte ut til de som vil ha. Men det begrenser seg til oss foreldrene, besteforeldre, og alle barna i barnehagen. Hun skal klemme alle før hun går for det har hun sett noen av de andre barna gjøre. Heldigvis er det ikke en stor barnehage:-). Det gjør så godt i hjertet når de frivillig kommer å vil gi kos og suss. Å kjenne den lille kroppen som sitter eller ligger inntil er det beste i verden! Det er da man skjønner hvor fantastisk det er å ha barn. De øyeblikkene er så store:-). Og kjærligheten er større enn noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå