Gå til innhold

Noen som vet om noe som er slimløsende, bortsett fra hostesaft?

Anbefalte innlegg

Er så forkjøla, og driver å brekker meg hele tiden pga slim i halsen. Er gravid så jeg unngår hostesaft (selv om det sikkert finnes typer jeg kan bruke). Dersom noen har et godt tips til meg så blir jeg kjempeglad!:):)

Fortsetter under...

Honning kan du vel spise. Tror du kan ta en ss noen ganger per dag. Virker ikke helt med en gang, men hjelper etterhvert. Det finnes også hostesaft på helsekost, f.eks. Broncilan (eller noe i den dur), den inneholder urter og honning.

Gjest Juliea+gullet07.03.11

salvie te skal visstnok være bra. Men ikke nå som du er gravid.

Hvitløk og sterk mat kan hjelpe, da begynner det gjerne å renne og du får ut slimet.

Timian er også bra! Det kan du vel spise/drikke konsumere på noe vis selvom du er med babybelly.

God bedring!

Har jo selvfølgelig ikke mer honning igjen, så da utgår det tipset. Men takk skal du ha!:) Skulle gjerne hatt noe som hjalp i kveld, da jeg sitter å jobber med en eksamen. Klarer jo ikke å konsentrer meg om annet enn hosting og snyting;) Blir glad for flere tips!:)

HI

Annonse

jeg har prøvd masse forskjellig... Ingenting funka..dro til legen og fikk til beskjed om at Solvipect er helt trygt å bruke..det samme med Tussin.. Begge hostesafter mot slimhoste.. Tørrhoste er det værre med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...