Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Blir gal!!! Kommer ikke på hva den serien jeg tenker på heter! Den gikk på NRK rett etter barnetv! Sånn modelkitt-figurer i steinalderen! Huleboere! Ikke alltid like smarte Sloss mot dinosaurer og prøvde forgjeves å holde liv i ilden,.. To karer, en gammel mann, ei tjukk dame med slegge og en liten baby, hvis jeg husker riktig.. Please!!! Noen som husker hva den heter!!! Prøver å finne den igjen på nett evt! Den var bare så morsom!!!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Nei det var jo tegnefilm. Er ikke tegnefilm, men animasjon med leire/modelkitt...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Ja, dette er vel disse plastelina greiene? Husker de, men ikke navnet.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 holdt på å si plipp, plopp og plomma..?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Nope, ikke den... Tror det begynt på G... eller noe... Ååååå blir gal,.. at jeg ikke kan komme på hva den serien het... Lurer på om den serien ble sendt inni Topp 20 sendinga på den tiden?.. Det er minst 10 år siden!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #9 Skrevet 31. oktober 2011 Deler av denne episoden minner sterkt om det du beskriver. Veldig morsomt... men hvis det er en serie du leter etter, kanskje du finner inspirasjon i de relaterte videoene til høyre.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #10 Skrevet 31. oktober 2011 Nå har jeg ikke sjekket linken ovenfor, men jeg vedder hundre kroner på at du mener GOGS! Har brukt en halvtime på å lete, for det begynte å irritere meg også!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #11 Skrevet 31. oktober 2011 Hahaha, nå er jeg heeelt sikker på at Gogs er riktig og jeg er sååååå fornøyd med meg selv. *bøyer meg og tar imot applausen*
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #12 Skrevet 31. oktober 2011 Ah mimre... var ikke den med i go'elg?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #13 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg var for gammel da programmet gikk, men programbeskrivelsen av Go elg står faktisk på Wikipedia. Det står blant annet: "Gogs er med oss." Må si at Gogs virker som en veldig skremmende serie, og ikke som en morsom og koselig serie.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #14 Skrevet 31. oktober 2011 Ååååå, hvor ble du av HI? Jeg venter på takketalen!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #15 Skrevet 31. oktober 2011 Her er jeg!!! Jeg har vært inne på You Tube og kost meg med GOGS!!!!! Og jeg bøyer meg erbødig i støvet!!!! Og kan ikke si annet enn TUSEN TAKK!!!!!! Mannen og jeg har sitti og ledd så vi rista!!!! HAHAHAHA... De er så kule!!!!! Du redda dagen min!!!!!!! Nå er det Gogs resten av kvelden HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå