Gå til innhold

har dere fått en dille enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg fått en rar dille...KIWI! er bare helt helt hekta!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marsipankake fra KAFÈ (blir litt dyrt..), sjokolademilkshake fra McDonald's og NORSKE epler (søte/syrlige)..

Gjærbakst eller det med å bake noe og maule det etterpå. Boller med krem =)

Og får helt plutselige lyster på altmulig rart jeg normalt ikke liker (bamsemums!)

Skrevet

er jo så vitti, at man blir så rar! Har jo ikke spist kiwi siden, tja kan ikke huske sist. men nå må e ha det hele tiden, må bare prøve å styre me hvis ikke blir jo effekten litt lei:/ sist svangerskap var det solstick-is som var populært :) hehe

Skrevet

VET man ikke burde gjøre det, men det er vel det jeg er best på; gå på butikken SULTEN! DA kommer det masse rart med i handleposen som ikke burde vært der

Skrevet

*sukk* Nei, jeg spiser bare mer av alt jeg... :-S

Skrevet

off da underveis, du har dilla på alt du da :P merkelige med meg er at i begge svangerskapene orker jeg ikke like mye mat som før. virker som magesekken ikke har så mye plass.. begynte med det sist svangerskap ca i uke 13 da også!

Skrevet

hahaha ja!

Er i tredje svanerskap nå, og har samme dille som i de to andre, da jeg var omtrentlig like langt på vei som nå.

En spesiell type salt lakris og sure ting. Sånne hjul, hva de nå enn heter.

Disse spiser jeg kun i svangerskap, til vanlig kjøper jeg de aldri! Nå går det ned på posevis daglig. Horribelt, for jeg spiser vanligvis veldig lite gotteri, og nå sitter jeg her med ekstra kilo og pels på tennene, det er kjempeubehagelig. Går nok heldigvis snart over.

Skrevet

Sitroner :D hehe,er helt fantastisk,må bare ha 2 om dagen:)og gule epler <3,ikke minst isbiter :D

Skrevet

det meste som er usunt tenker jeg :P både surt, salt, søtt og syrlig ;-D

har bestandig hvert en godtemoms, men har aldri lagt på meg noe av den grunn før graviditeten.

Er sjokkert over at jeg ikke har gått opp mer enn 7 kg enda (er i uke 27+5) og jordmor sier at jeg ligger fint ann vektmessig, så jeg tillater meg en sjokolade om dagen eller noe godt til kvelds ;)

må legge til at jeg spiser variert og et sunt kosthold hver dag, så det er ikke noen fare for at det går ut over knøttet eller mitt behov for næring :)

Skrevet

Gode, gamle "Hockeypulver" godteriet er GULL!! ;) hehe.

ellers sitrus, og salte ting :)

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Kavar og hvitost sammen, aldri likt kaviar før, men i uke 13 av svangerskapet "luktet" jeg kaviaren så fort jeg var innenfor butikkdøra, og det går jo strengttalt ikke! Men joda, jeg sto på mitt, her luktet det godt, og luktet meg frem til kaviartubene, var først i tvil, men kjøpte med likevel.

Så da går det i kaviar og hvitost på brødskiva, og om jeg ikke er sååå sulten, lager jeg hvitost skiver, og klemmer på noe kaviar, ruller sammen og mauler :-P Også ELSKER eg lukten av Ariel vaskemiddel, lukter bare så herlig! Tørr ikke ha det vaskemiddelet hjemme, for da blir jeg vel bare stående å sniffe det hele dagen, men så fort vi er i butikk hvor de har den flytende varianten av ariel, så må jeg bare skru opp korken og sniffe litt. Best er å stå ved vaskemaskinene inne på Elkjøp! Der lukter det bare SÅÅÅ godt!

Skrevet

SUSHI!!!!! Jeg har aldri før likt sushi og nå kan jeg spise det til alle måltider daglig :P Kjøper inn salmalaks og fikser selv :P Og brødskiver med tunfisk eller krydderlaks e.l Så går da veldig mye i fisk.

I mitt første svangerskap var dille cocio sjokolademelk, i mitt andre svangerskap var det plommetometer på og til ALT!

Og ikke en dille sånn sett men fyser mye på salt lakris og da spesielt salte laban :P

Skrevet

Cherrytomater! mmmmmm :))))))

Ellers har jeg veldig lyst på røkelaks, men har klart å beherske meg enda... :/

Skrevet

Sitron med masse salt på og rødbeter:P

Skrevet

Helt dilla på sjokomelk (kan drikke flere liter med melk i døgnet), kiwi og cherrytomater.

Skrevet

Mmmmandariner:-) Nam nam!!

Ikke spesielt gunstig for meg som er atopiker og allergisk mot sitrus, men shit au ;)

Skrevet

Har fått dilla på å bake :) Baker både kaker og boller :D

Skrevet

I begge de to andre svangerskapene mine, så har jeg hatt skikkelig dilla på kaptein-kjeks (bite-lukte-spise).

denne gangen er det isbiter (knuste), og gullfisk. samme rutinen på gullfisken som på kaptein-kjeksene: bite av en bit, lukte, og spise resten. og så har jeg dilla på vaskerom-lukt, loft-lukt, kjeller-lukt og kott-lukt... blir sulten, frustrert, lykkelig, kåt og gal på en og samme tid av disse luktene. var helt lik i de to andre svangerskapene.

sæært! ;o) hehe...

Skrevet

Haha, Når du skrev gullfisk så tenkte jeg på levende med en gang:P

Så for meg at du snek oppi akvariene til folk :P

Skrevet

Rina ♥nov09 & mai12♥ : hehe, cherrytomater hadde jeg dilla på med min første.. Kunne spise flere slike bokser hver dag! :) Ungen var også veldig gul/gyllenbrun i huden pga denne dillaen.. de trodde jo jenta hadde gulsot.. *ler*

Skrevet

egentlig ikke dilla på noen ting, er i uke 23 nå. Spiser mye mindre i svangerskapet enn ellers, det er ikke så god plass i magen nå, klarer aldri å spise meg skikkelig mett f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...