Zeke Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Dette var jo ikke planlagt men jeg håper virkelig at det er et bankende hjerte vi får se i morgo:/ Har fått tre nydelige barn men har også mista tre ganger. Men når vi blir gravid et år etter at gubben sterliserte seg må man jo ha lov , tru og håp at det er ment dette barnet??? Uff skulle ønske morgendagen er her nå og jeg kunne få svar nå ;p Ha en fin kveld da:)
BettyBoob Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Gratulerer og masse lykke til i morgen!! titter innom fra 2. tri
Zeke Skrevet 1. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2011 Takk for at du spør:) De kunne ikke finne noen foster, men livmora viste tydelig at det var tegn på graviditet, så han meinte eg var fem uker på vei så en liten pose, tok blodprøve og ny UL om to uker ;( Hater og ikke vite noe, har gått gravid to ganger uten foster så det er det som uroer meg, men gått gravid med foster også fire ganger så oddsen er jo bedre der . Håper dette blir noe, har liksom begynnt og glede meg til dgn lille.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 ? kan man framdeles bli gravid etter sterilisering? Så for meg at de kutta helt av, eller har jeg misforstått noe. Hmm jaja spennende, lykke til på ul når den tid kommer. hold oss oppdaterte :-D
Zeke Skrevet 1. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2011 Jada, er visst ikke sikkert det der ;p Legen sa det ikke var første gang de hadde vært borti dette . Og utro har jeg ikke vært så det er mannen min sin. Det blir spennende og se , skulle ønske at de to ukene var over i morgo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå