Gå til innhold

Belager meg på overtid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når jeg sier overtid så mener jeg OVERTID. Ikke de dagene mellom termin og 14 dag forbi termin.

Dette skjedde sist , jeg fødte på dag 16 over termin. Og nå kjenner jeg at det er like greit at jeg bare belager meg på å gå langt over termin denne gang å. Idag er jeg 2 dager unna termin og merker lite til at "noe skjer".

Kanskje greit å bare psyke seg opp først som sist?

Hilsen Negativ ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er like greit å ha "maks-datoen" i hodet istedenfor termindato :)

MEN de lar deg vel ikke gå like lenge som sist uansett? Jeg har fått maksdato til 12 dager over termin. Det står i papirene mine :) Sist fødte jeg 13 dager over termin, ble igangsatt. Så uansett så vil jeg gå kortere denne ganger, he, he...

Skrevet

Jeg bor i Trondheim og her får man faktisk fremdeles gå til maks 17 dager over termin. Etter en uke over termin skal man inn for sjekk på sykehuset og hvis alt er bra med barn og mor , vil de helst at man skal gå litt til for så å komme inn for ny sjekk igjen etter noen dager.

Men ting kan sikkert diskuteres når man er på kontroll på sykehuset.

Personlig gikk det greit å gå så overtidig sist, men denne gang vet jeg ikke hva jeg vil. Ønsker svært gjerne å gå igang av meg selv.. Spørsmålet er jo om jeg gjør det og evt når det skjer..

Skrevet

Jeg er førstegangs og forbereder meg på å gå over termindato:) Jeg vil ikke gå å tro at jeg skal føde senest på termindato liksom:) Tenk om jeg da går over termin:) Da blir nok dagene veldig lange:)

Så jeg har hele tiden tenkt at han kommer tidligst på termin:) Mest trolig etter, så gjenstår det å se om jeg klarer å forbli tålmodig:) Jeg er 30 uker nå:) Så det er fremdeles en god stund igjen for min del:)

Lykke til med ventingen:)!

Skrevet

Haha, Mem, det du skrev kan jeg skrive selv, ord for ord! Jeg synes det er deilig med maksdato 12 dager over termin denne gangen, så vet jeg i hvert fall at jeg blir mamma i november! :) Selv om 13 dager var lenge nok sist.

Får håpe det starter naturlig litt tidligere denne gangen, Anonymor! :) Hvis ikke hadde jeg sikkert pushet på sykehuset så du i det minste kan få en maksdato slik man gjør på andre sykehus...

Skrevet

På SUS blir vi satt igang 7 dager over termin. Man kan velge å gå over noen dager hvis man ønsker, men DET vil ikke jeg!

Men ja, greit å forberede seg på overtid! Gikk selv 14 dager over termin med eldstemann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...