pandabjørn Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 og er tilbake mandag 7 nov...slik at de som sender mail får en mail tilbake at jeg er sykmeldt..
lille sprelle Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Det spørs på hvilke operativsystem du bruker.
elskerlivet Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 jobbmail du tenker på eller?? De fleste systemer har da noe som heter "fraværsassistent.. der velger du dato og hva de skal stå..
solstråle69 Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Hos meg velger man "verktøy", så "fraværsassistent". Her skriver du det du måtte ønske.
pandabjørn Skrevet 1. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2011 Ja det er jobbmailen min.......og jeg bruker outlook...prøvde å se på pc her hjemme om jeg fant fraværsassistent men det gjorde jeg ikke jeg har også outlook hjemme... Solstråle69 hvordan mailsystem har du siden du har fraværsassistent?
labine Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Hva man har kommer også an på hvilken versjon av outlook man har. Hos meg heter det Automatiske svar (fraværende). Jeg har outlook 2010
Channa Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Husk at du må stå i e-postflippen når du leter frem fraværsassistenten. Dersom du er i kalenderen får du frem andre alternativer under "verktøy".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå