2 prinsesser & en på vei! Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Hei! Var på ktr hos legen i dag. Jeg har hatt endel magesmerter/kynnere og hadde derfo rmed en urinprøve... Den visste ikke bakterier, men blod i urinen ( 2+) Jeg fikk beskjed om å ta det med ro fremover...- ble veldig engstelig - noen som har opplevd de samme?
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg hadde det sist svangerskap, vedvarte ved 3 kontroller og fikk en sjekk, hadde et blodkar som sprakk jevnlig pga at livmora og det hele presset mot blæra, kan jo være det er dette hos deg også?
2 prinsesser & en på vei! Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2011 Takk for svar! - Håper inderlig du har rett, er så engstelig :-(
nyttårsprins Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Dette er ingenting å bekymre seg for. 2+ er kun blodspor, og det kan finnes utallige årsaker til dette. Husk på at nyrene dine er spesielt belastet under graviditeten, og at det hele tiden dannes nye blodkar i skjeden din. Så lenge det ikke er forbundet med noe smerte, kan du senke skuldrene. Dessuten er det vanlig å få UVI under graviditet, så det kan du være litt obs på. Dette er noe som blir fulgt opp ved neste urinprøve, og er ingenting å engste seg over. Lykke til!!
2 prinsesser & en på vei! Skrevet 1. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2011 Takk for svar! -Ble litt beroliget nå kjente jeg...-Urinprøven ellers var fri for bakterier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå