Gå til innhold

Hjelp - blod i urinen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Var på ktr hos legen i dag. Jeg har hatt endel magesmerter/kynnere og hadde derfo rmed en urinprøve... Den visste ikke bakterier, men blod i urinen ( 2+) Jeg fikk beskjed om å ta det med ro fremover...- ble veldig engstelig - noen som har opplevd de samme?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Jeg hadde det sist svangerskap, vedvarte ved 3 kontroller og fikk en sjekk, hadde et blodkar som sprakk jevnlig pga at livmora og det hele presset mot blæra, kan jo være det er dette hos deg også?

Skrevet

Takk for svar! - Håper inderlig du har rett, er så engstelig :-(

Skrevet

Dette er ingenting å bekymre seg for. 2+ er kun blodspor, og det kan finnes utallige årsaker til dette. Husk på at nyrene dine er spesielt belastet under graviditeten, og at det hele tiden dannes nye blodkar i skjeden din. Så lenge det ikke er forbundet med noe smerte, kan du senke skuldrene. Dessuten er det vanlig å få UVI under graviditet, så det kan du være litt obs på.

Dette er noe som blir fulgt opp ved neste urinprøve, og er ingenting å engste seg over.

Lykke til!!

Skrevet

Takk for svar! -Ble litt beroliget nå kjente jeg...-Urinprøven ellers var fri for bakterier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...