Edelweis Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 er -2 dager over i dag og formen er så som så. Jeg er veeeeldig trett og hadde regelmessige tak i mage og rygg i natt. var så sikker på jeg skulle føde, men tenkte jeg skulle prøve å få sovet litt.. å vips så våknet jeg i morges like forbanna gravid. har vært på modningsakupunktur nok en gang og håper det kan bli noe snart. JM time på onsdag, men vet ikke om hun kommer til å undersøke meg eller hva hun gjør. Jeg er klar som et egg og kjenner at jeg i dag blir litt sint og lei meg fordi det ikke starter. jeg er lei.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Er du her enda, var sikker på at du hadde fått babyen din jeg nå =) Hva skjedde egentlig med det vannavgang greiene?? Var det aldri noe??? Har det skjedd noe i det hele tatt utenom de taka du hadde i natt?? Selv er jeg klar for det meste nå.... nesten... Jeg fikk kraftige kynnere i helgen (når vi var hos svigers på langhelg besøk 50 mil hjemmefra) og sterke mens smerter. Hadde svake rier i bilen hjem i går, men det gav seg etter et par timer... I dag har jeg ikke hatt noe, bare vanlige kynnere, men babyen ligger helt nedi så langt ned han kommer!!! Jeg har enda 1 uke og 2 dager til uke 36 så jeg håper han blir inne til da (dessuten skal vi male ett rom først) Håper det skjer noe for deg snart da =) =) =) Masse lykke til =)
Edelweis Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2011 Nei, jeg var på 2 kontroller og de konstanterte med GU og UL at det ikke var vannavgang. men det kunne ha noe med at jeg har UVI og GBS i urinen og at utfloden da ble veldig tyntflytende på slutten. Jeg går daglig med masse kynnere, men de smertene i natt var annerledes. de satt mer i ryggen og nedre del av magen og lårene og de varte lengre, så derfor var jeg så sikker på at det var virkelige greier, men den gang ei. bare modningsrier sikkert. Så Ja, her sitter jeg enda like gravid og venter! håper ikke det blir igangsetting på meg altså. det må jo bare skje noe snart. Lykke til du også Solfrøken
Kath+3 Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Har hatt blødning i dag, ganske sterk kl 5 imorgest og har avtatt utover dagen! Slimer fortsatt ganske mye da :i ligger med kynnere/masrier og murringer for tredje dag, men synes aldri de tar seg opp vil ha baby ut nååå!!
Blomstenogmeg Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 - 7 dager over her. Overtidskontroll i morgen. Leeeeeeeeeeeei! Litt rar følelse i magen i dag, noe som gir meg forhåpninger. Men er så redd for å bli skuffet igjen.
vi3 Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 er- 8 dager. Formen er fin. Vi vorende foreldre går i vakum å venter. Har vært på overtidskontroll nr 2 i dag, skal evet tilbake på torsdag for og mest sannsynlig bli satt i gang....... På overtidskontrollen var ctg og BT i orden. Fikk snakk med gynekologen pga jeg er så bekymret for trangt bekken- fikk en god samtale med han. I følge Bichop score har jeg modnes fra 1 (på fredag) til 4-5 i dag. Så noe har skjedd siden strippingen. Har også hatt mye mer kynnere. Om jeg ikke er moden til torsdag, tørr jeg ikke å la dem sette meg i gang- uten at vi diskuterer planlagt keisersnitt. Å bli satt i gang når man er umoden, er ikke så gunstig i forhold til førstegangsfødene. Det er blant annet grunnen til vi avventer til torsdag for å se om kroppen kan ordne opp i "modningsprosessen" selv- det håper jeg. Forøvrig er det fullmåne i natt, fordi som har tro på at det kan gjøre noe fra eller til- selv om det er ingen vitenskap som bekrefter dette )
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg opplevde det samme som deg i natt, FortGjortIEnPort! Hadde regelmessige sterke tak fra kl 22 til kl 05. Da klarte jeg plutselig å sove og våknet like gravid rett etter kl 09... Dagen i dag har vært tung og jeg er kjempelei. Er nå -11 i forhold til menstermin og -3 i forhold til ul-termin! Har begynt å få noen gode tak igjen nå, men gidder bare ikke å ha noen store forhåpninger lenger! Tar meg en clausthaler og sender ut litt godteri til alle barna på Halloween (samtidig som jeg gjør store jafs i godteribollen selv innimellom! Tjihi!).
Edelweis Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2011 OVertid er ikke noe gøy i det hele tatt. dagen i dag har vært trasig og tung. jeg er både lei meg og sur for at ting ikke skjer, magen og ryggen føles annerledes og som sagt så er jeg kjempe trøtt. Vi får håpe at fullmånen gjør sine underverker i kveld da =) JEg ble satt i gang med nr 1, 14 dager over menstermin, var overhodet ikke moden. fikk modningspille kl 12 og kl 18.00. kl 20.30 gikk vannet og 22.42 var jenta ute, så jeg hadde en fin opplevelse med å bli satt i gang som umoden førstegangsfødende. =) men likevel håper jeg at ting starter av seg selv denne gangen. fikk dagen før UL termin med nr 2, så håper noe skjer nå altså.
Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 31. oktober 2011 #9 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg er på dag 4 over i dag. Syns i grunn det går veldig greit. Det er tungt og komme seg opp og ned av senga/sofaen, så blir mye ligging.... Jeg har vært så forberedt på novemberbarn, så har egentlig ikke vært klar før idag Er førstegangs, så regner med at han ikke kommer i løpet av 4 timer om noe skjer nå Jeg har ikke hatt sterke kynnere eller tak i mage/rygg, så jeg tror ikke det skjer noe i kveld heller desverre. Skal på overtidskontroll på torsdag, så får vi se hva som skjer da. Men satser på at lillegutt er ute til den tid Var det ikke fullmåne forrige tirsdag forresten???
CJ-011 Skrevet 31. oktober 2011 #10 Skrevet 31. oktober 2011 Er -8 dager overtid i dag. Sliter med vond rygg og maserier hele dagen og natten lang! Har i dag hvert veldig kvalm hele dagen, men det kan vel skyldes maseriene jeg har.. Er veldig lei, men holder ut! Har hvert på overtidskontroll på sykehuset og fikk beskjed om å dra hjem og hive seg i senga! hehe. Legen som undersøkte meg sa det ikke var modent enda, men alt var bra med jenta vår og at vi skulle komme tilbake på fredag. Da blir det en av tre alternativer; kateter, gele eller at de tar vannet og jeg får "drypp"! Litt skummelt, men håper det går bra. Eller at det starter av seg selv før fredagen! For på fredag så er jeg 14 dager over mens termin!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. oktober 2011 #11 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg beklager å måtte skuffe , men neste fullmåne er 10.november http://kalender-365.de/mankalender.php Jeg fødte forresten andremann når det var fullmåne... =)
Blondie Skrevet 31. oktober 2011 #12 Skrevet 31. oktober 2011 jeg har vært hos jm idag og fått nåler :-) også har du tøyd og bøyd. hadde 3 cm før hun begynte så håper det hjelper. tappen var nesten flat men noe var litt stramt fortsatt. skikkelig vondt i kroppen nå men håper det skjer noe snart! ellers har jeg time på sykehuset på fredag, får ikke gå over helgen pga størrelse. så d er jo bra og vite :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå