Lille diamant Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Kom meg aldri skikkelig i seng i natt fordi jeg for det første var lys våken, og for det andre så fikk jeg regelmessige sammentrekninger kl halv 3. Var bare 6-7 min mellom disse og de varte rundt 1 minutt..så la meg i sengen, og kjente på disse riene helt til halv 5. Da ringte jeg samboeren min som befant seg på jobb i en helt annen kant av landet, for å få han hjem med første fly. Etter hans ønske så kontaktet føden jeg også føden, og fikk beskjed om at jeg bare kunne være hjemme dersom smertene ikke var så store. Resten av dagen har sammentrekningene vært litt uregelmessige, og kommer med alt fra 5 min til 25 min mellomrom. Så hva tenker dere damer, er fødselen nært forestående eller tror dere det er bare lureri? Er ikke så veldige vonde nå, men varierer egentlig litt etter om jeg ligger eller står. hmmm er forresten 39+1 idag.
♥sebastian3003♥ Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 mine startet i dag tidlig med å være regelmessig.. også har de etterhvert dabbet, men kommer inni mellom.. Jeg er 38+5.. Tidligere i dag var det sånn at jeg pakket sykehusbagen, men nå føler jeg ikke hast akkurat...
Lille diamant Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2011 Nei er det samme her, så har brukt dagen til å slappe mest mulig av men håper jo noe skjer i løpet av det neste døgnet! Spennende tider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå