Gå til innhold

ER JEG GRAVID? Synes jeg ser en tykk, men veeeeldig svak strek!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia :-)

Tør dessverre ikke å juble med deg, for jeg så at det var CB du hadde testet med, og siden jeg fikk en falsk positiv med den forrige pp så ar jeg ett hatforhold til den og stoler ikke på den i det hele tatt :-(

Jeg kjenner forventningene dine, men blir usikker om det er dem eller testresultat jeg kjenner - så jeg er sånn i tvil at jeg vil ikke si hverken eller akkurat nå :-/ Skulle ønske jeg kunne hoppe opp og ned sammen med deg, men det kan jeg dessverre ikke gjøre :-/ Men skal se på deg om ett par dager, kanskje jeg får 'bedre' følelse av deg da :-)

Men bare som ett råd, kjøp deg en RFSU test på meny, rema ellerno - de er vel mer til å stole på og jeg tror aldri jeg har hørt om noen som har fått falsk positiv med dem og de er like om ikke mer sensitive enn CB :-)

Lykke til! :-))

Klem

Takk, Athina! Klem til deg, og lykke til selv! :-)

Andre synspunkter? Supert hvis flere kan se, føler meg jo litt gravid, og ble litt skuffet nå:(

Får ikke testet igjen før i morgen:(

Dytt! Er veeldig kvalm her jeg sitter foran PCen, fått to svake positive til fra Clearblue (litt sterkere i dag, TROR jeg), og en negativ fra A1 i går. IKM i dag.

Får dere opp noe, jenter? Hadde vært suuuuuupert med svar!

10.04.72

Da fikk jeg en negativ RFSU-test, og nå har jeg ikke råd til å teste mer. Gått litt amok, kan man si...

Men fortsatt ingen tr, da - skulle vært her i dag tidlig senest...

Ingen som vil se?

Annonse

Nå håper jeg noen kan spå meg ikke gravid for å få meg ut av bobla her!

Ingen positiv test i dag heller, totalt frustrerende, og skulle nesten ønske tanta bare kom innom og gjorde slutt på lidelsen!

Anyone?!

Der kom jaggu tanta med et brak, 18 dager etter el... Mulig det er en tidlig sa, da.

Men da får du kanskje rett i at jeg får barn i aug/sept som du sa i den andre tråden da, Butterfly! Håpe håpe!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...