Gå til innhold

Litt deprimert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde SA i september var utrolig trist. Tok noen uker før de verste dagene var over for meg. Vi ble så utrolig glad den dagen vi fant ut at vi var gravide også kom skuffelsen ikke lenge etter. Vi er nå i full fart med og prøve igjen, hadde sex dagen for eggeløsning. Leste litt om hvor stor sjansen var på nett og de sier 20-25% sjans for de som er på min alder 26 år på dagen for eggeløsning, det var jo ikke mye. Men hat ikke testet meg enda, men har skikkelig dårlig følelse,tror ikke jeg er gravid. Men det har kun gått noen dager. Det er vel litt tanken om å bli skuffet som skremmer meg denne gangen, så tenker vel på at det er negativt svar litt for mye. Noen som har noen tanker/ råd og dele med meg, er så full av tanker og er litt deprimert rett og slett. Vil også gjerne ta test . Men det er vel for tidlig, hadde eggeløsningen for 4 dager siden bare??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er for tidlig å teste ja, så du må nok bare vente, er jeg redd...

jeg har ikke så mye lurt å si.. annet enn at jeg har også mistet, og det er vondt. bare ta deg tid til å kjenne på skuffelsen og tapet, det gjør det lettere å komme videre i livet.

stor klem til deg! det blir bedre...

hilsen Vintersol, som fikk mensen i dag og belager seg på enda en pp...

Skrevet

Kjære Cindy! Så leit at de mista! Me mista og i juli, så eg kjenenr følelsen. For min del så har sorga endra seg litt slik at det (sjølv om eg er fortvila for at eg ikkje er gravid enno) iallefall generelt føler meg mindre deprimert etterkvart som tida har gått. Gje deg sjølv tid, det er naturleg å kjenna seg deprimert no. Det er iallefall et veldig godt teikn at du alt no, så kort tid etterpå har kontroll på når eggl er. Dette er første mnd for meg at den kjem i rimeleg tid. Når det gjeld testing så er det altfor tidlig å testa no. Det befrukta egget brukar 6-12, mest vanlig er ei veke, på å festa seg, og det er etter det har skejdd at hcg blir produsert. Veldig lite sannsynlig å testa positivt før 10 dagar etter befruktning. Befruktninga tar og et døgn. Ville ikkje ha testa før tidligst to dagar før forventa mens.OG då må du rekna med at den er negativ. Test dagen etter forvetna mens, så er du så godt som sikker. MAsse lykke til!

Skrevet

Hei vintersol! Der kom du meg akkurat i forkjøpet, trur me må ha sendt samtidig :). Las det du skreiv og vil berre ønska deg masse lykke til med ny pp, håpar det klaffer denne gongen, då blir det ei nydeleg adventstid! <3

Skrevet

TrOr jeg må teste i dag klarer ikke vent lenger:) er spent, krysser fingrene for positivt:)

Skrevet

Hvis du hadde el for fire dager siden har ikke egget festa seg enda, og det er UMULIG å teste positivt. Så vent iallfall en uke, du. Lykke til og stor klem!

Det går bra til slutt:-)

Skrevet

Det er 8 dager siden EL nå men for tidlig å teste vel?

Skrevet

Jepp, et fåtall får positivt 10 dpo, du kan ikkje forventa positivt før det ar gått 14 dagar. Lite vits å teste før 12. Lykke til

Skrevet

Testet ikke til slutt. Men nå er det to dager til mens. Håper den ikke kommer. Vi har alltid vært så forsiktige for å ikke bli gravide, trodde det var så lett, men når vi vil bli gravide så skal det være så vanskeli det hadde jeg aldri trodd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...