Blomstenogmeg Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Den siste måneden har vært lang. Jeg har rukket å bake en del, men siden babyen aldri har tenkt seg ut (-7 dager i dag) så rekker jeg også å spise veldig mye av det jeg har bakt. ) Så langt har jeg bakt browneskake, kanelsnurrer ( 3 ganger!), horn med cheddar ( 2 ganger!) Og i dag skal jeg prøve meg på skolebrød. Jeg ønsker også å ha en bakeplan i morgen også, er det noen favoritter de ute hos dere andre ventende som dere har lyst til å dele?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 lag noen langpannekaker som du kan fryse ned (sjokolade, krydderkake, vaniljekake, eplekake) Ellers har du jo allerede bakt det jeg bruker å bake, i tillegg pleier jeg å lage vanlige boller! Bak en kringle?? Hvetestang (samme som skolebrød)
Skrømti Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Grove rundstykker? Eller ei osteiskake? Jeg sitter her og gidder ikke tanken på å bake engang, synes dere er knall gode som "har ånden". Skulle egentlig gjerne ha gjort det, er jo lurt med noe i fryseren. Jeg har pitte litt,da, men det begynner sikkert å bli gammelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå