Mamman til Loffen ♥ Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Her vil vi være, har vi funnet ut. Så etter en del nickskifter og testspørsmål annonserer vi midlertidig overgang til Småtroll 0-1! Loffen er ganske nøyaktig 2 mndr gammel og en sann fryd å være i hus med. Som førstegangspraktiserende mamma ser jeg imidlertid at det er mange utfordringer, bekymringer og tanker som kan være godt å få luftet. Vi gleder oss til å bli kjent med dere!
håperpåvinterbarn Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Velkommen Her er det stort sett veldig trivelig å være
Tia79 - ♥prinsesse♥ 23.07.11 Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Velkommen skal du være ) Ser på profilsiden din at du også har vært igjennom ivf-karusellen med alt det innebærer på godt og vondt. Jeg har ei jente som er 3 mnd og er resultat av 3.ivf-forsøk.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Sier også hjertelig velkommen:) Og blir litt ekstra glad når jeg ser det er en "sliter" som kan flytte inn her....masse lykke til med permisjonstiden:)
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 1. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2011 Takk for hyggelige velkomstord! Loffen ble til ved IVF ja, etter en lang og tung vei. Profilinfoen min forteller egentlig bare deler av historien, har ikke skrevet alt der... Men jeg er så takknemlig for at det går an jeg:o) At vi kan få hjelp til å lage disse små miraklene våre <3 Synes alltid er det er rart å skulle si at jeg er glad for at vi er flere som har måttet jobbe hardt for å bli foreldre. Jeg ønsker det jo ikke for noen. Men det er godt å være flere likevel, på et vis. Her inne også)
Valiana Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Ser dere virkelig har hatt en tung vei å gå, så fantastisk at dere nå sitter med en liten baby i armene!! Velkommen inn hit :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå