Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan så det ut og hvor lenge blødde dere? Hvor lang tid gikk det fra blødningen startet til riene kom i gang? Virker som det er mange forskjellige utgaver av dette, men vil gjerne høre din erfaring ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk tegningsblødning (bittelitt) som kom i forbindelse med at vannet gikk. Riene kom ikke igang av seg selv så vi ble igangsatt etter 2 døgn.

Skrevet

Jeg hadde tegningsblødning. Litt oransje/rosa farget. To dager senere startet riene så smått og 4 timer senere kom lillemor.

Jeg ble litt bekymret av blodet så ringte jordmor. Hun ville jeg skulle kontakte føden hvis det ble mer blod.

Lykke til!

Skrevet

Jeg fikk det - dagen før jenta ble født:) Jeg ble supergira for jeg var såå klar for at ting skulle skje! Gikk 10 dager over termin. Var bare bittelitt, og riene begynte så smått omtrent samtidig.. Gikk hele dagen med vonde "tak" i magen og på kvelden/natta tok det seg veldig opp og vi dro til sykehuset. Kl 08 dagen etter var engelen ute;) Lykke til!!!

Skrevet

Takk for svar :) blør fortsatt her for andre dag, men ingen rier eller tegn på at det kommer noen baby :(

Skrevet

Jeg blødde tre dager før fødselen startet. Det kom 1-2 ganger for dagen, og det ble rener og renere blod. Kjente ingenting før jeg plutselig våknet tidlig morgen fjerde dag med svake rier. Kl 18 samme kveld var jenta kommet til verden. Dette er nok starten på noe, så skjer det plutselig. Kanskje det har skjedd allerede:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...