lillesvirre Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Hei hei! Hvor skal jeg starte? Jeg har vanligvis veldig stabile sykluser på 28 dager. De kanskje 4 siste har vært litt rare. Det begynner med spotting på dag 28 så blir det mindre og tilslutt ingenting før dag 32 har mensen startet for fult. Slik har det vært de 3 siste. Jeg har sjeldent mensverk, kanskje bare litt akkurat når den kommer, ikke ømme bryster heller. Denne gangen har jeg hatt sterke krampe smerter i en uke, jeg har ømme bryst, de er hovne og kjertlene som ligger "under armene" er hovne å kjennes godt. Nå er jeg på dag 30 og har ennå ikke hatt spotting heller, men det skal sies at jeg begynte å bli syk på onsdag som brøyt ut til influensa i helga. Jeg vet dere anbefaler meg å ta en test, men vil egentlig vente til etter dag 32 om det ikke har hendt noe. (Blir skuffa hver gang.. kommer liksom til slutt) hehe Tror dere at jeg kan oppleve mensen som "hardere" for at jeg har vært syk, eller kan jeg være gravid? (Vi har ikke vært så særlig aktiv denne mnd og jeg vet ikke helt når jeg har eggeløsninga.)
lillesvirre Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2011 Ta en test eller vente noen dager? hmm?
lillesvirre Skrevet 1. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2011 Dag 31 i dag. Har en følelse på at TR er rett rundt hjørnet. Kommer hun ikke innen i morgen kveld blir det testing! Kommer som regel 5 min etter testen er tatt. Flere som har det slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå