Supersnusken Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Vesla har begynt å "kike", altså lage hvinende lyder når hun puster innover, som om luftveiene hadde klappet sammen omtrent. håper dere skjønner hva slags lyd jeg mener? Høre ut som det er tungt å "åpne" dem igjen på en måte. Dette skjer mest når hun ligger, og når hun er urolig. Aldri når hun sover eller er rolig. Har blitt mer av det etter inføring av grøt. Bekymrer meg litt for om hun har pustevansker, tenker også litt på krybbedød men er kanskje litt overbekymret der? Andre som har hørt slike lyder hos sine barn?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Synes egentlig du skal snakke med helsestasjon om dette, evt lege. Det er mange her inne som kanskje ikke kan svare på det, og svarer feil. MEN, jeg har lest at barn med melkeallergi kan ha litt sånne lyder, om det er riktig lyd jeg tenker på. Selv har jeg ikke opplevd det, mer som hvesing og piping egentlig!
enits40 Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Enig i at det er lurt å kontakte lege! Vår lille hadde lignende lyder, og det viste seg å være en umodenhet ved strupehodet som han mest sannsynlig vil vokse av seg. Men min lille hadde det helt fra starten, så det var ikke noe "nyoppstått". Fortsatt har han endel rare pustelyder (snart 1 år), men vi får høre at han mest sannsynlig vil vokse det av seg. Sjekk det, du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå