MammaSprett Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Nå stikker jeg snart på kontroll hos legen min... Er 32 uker på vei, og har fare for prematur fødsel. På fredag fant legen min 1 cm åpning, og livmorhalsen er helt avflatet. Har hatt kynnere og mensenvondt hele den siste uken - og masse i helgen. Blir spennende å se hva han sier på kontrollen i dag! Håper jo at den lille kunne holdt seg ikke i allefall til uke 34 - men vi får ta det som det kommer!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har vært sykmeldt de siste 3 ukene pga litt det samme,.... men hverken jm eller legen har sjekka meg da, så jeg går nå rundt her, skal ta det med ro og holde meg i sofaen for at ikke livmorhalsen skal bli kortere.... I helgen gikk jeg nok litt for mye så jeg fikk kraftige kynnere og mens smerter etterpå, det varte (av og på) resten av helgen (ikke noe i dag..... enda) Jeg er 34 + 6 uker, men håper å gå til hvertfall uke 36.... Heldigvis kan man gå med 1-3 cm åpning i noen uker så du kan bikke 34-36 uker likevel...Men lykke til på kontroll i dag =) Jeg skal på ny kontroll onsdag og satser på at jm sjekker da =)
strikkedilla Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Oi, spennende! Du får ha lykke til på kontroll i dag! Håper nurket bestemmer seg for å vente litt til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå