Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise til Gran Canaria om to uker. Har en liten prins på 6 måneder, og nå er jeg bekymra for alt mulig. Ikke for reisa i seg selv, men for SYKDOM. Har lest om meslinger og smittefare og nå tror jeg selvfølgelig at prinsen får dette fordi vi skal unne oss vår første ferie på 6 år. Vaksine gis jo ikke før 1 1/2 års alder ( Mmr) så vaksinering er jo ikke et alternativ. Kan noen si meg noen kloke ord? Har noen

overlevd ferier til utlandet? Vet at jeg ikke skal reise til månen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg skal også på tur snart, men jeg tenker at lillefrøken kun skal spise mme, og det er kokt vann derfra, og det er jo trygt, og mme som vi har med hjemmefra. Bortsett fra det skal hun bare være med meg og min mann, og nyte å ha det rolig og varmt rundt seg. Det går så fint :)

God tur! :)

Skrevet

det går bra! :)

Min lille ble til og med født på et spansk sykehus og overlevde og JEG overlevde, utrolig :)

Nei fra spøk til alvor, det går bra, spania er ikke et uland, det finnes forresten vann fra kartong som er for babyer og som man ikke trenger koke, jeg kjøpte det i carrefour alltid, men det er jo ikke sikkert de har det på øyene, kjøp flaskevann og kok det også i tilfelle, men se etter vann hvor det står på flasken at det er egner for hele familien.

God tur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...