anna_lou Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 har gått ned 1,5 kilo siden sist jeg ble veid (ca. 1,5 uke siden). Veide meg hjemme, men med klær slik som hos legen. Vektene kan jo variere litt. Men grunnen til at jeg ville sjekke var at jeg i går plutselig merket at puppene mine har blitt mindre, gått ned nesten en BH størrelse i løpet av de siste dagene. Dette er etter at jeg i løpet av svangerskapet har gått opp 3 BH størrelser!!! Burde jeg bekymre meg?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg tenker det kanskje er litt naturlig jeg da, men du bør nok ikke gå ned så mye mer... Jeg har også gått ned litt etter uke 30, men det er fordi jeg ikke klarer å spise så mye (ikke dårlig eller noe) og babyen tar kanskje mer næring pga nå skal jo babyen bare vokse!!! Jeg drikker nok vann ihvertfall, men jeg har også merket at puppene er mindre enn i begynnelsen av svangerskapet, ikke en str, men nok til at jeg merker det litt =)
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Hei! Jeg opplever også vektnedgang nå på slutten. Jeg har faktisk ikke gått opp i vekt siden midten av august og nå går jeg i tillegg litt ned. Jeg ser at det er en del vann som går for min del. Jeg spiser masse og den lille legger på seg, så jeg bekymrer meg ikke (har snakket med både jordmor og sykehuset om dette). Vektnedgang KAN vel være en indikasjon på at noe ikke er bra, så alltid greit å ta slike ting opp med helsepersonell tenker jeg ;-)
anna_lou Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2011 Takk for svar. Da senker jeg skuldrene litt og tenker at det sikkert ikke er så unormalt da Skal til JM om noen dager så skal ta det opp da
made by elfs Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Hei. Jeg er gravid med mitt 3 barn og har med de to förste aldri lagt på meg etter uke 33. Da har jeg gått ned og opp en kg ca, men ved födsel (I uke 39)har jeg veid det samme som ikke uke 33. Håper det blir på samme sett denne gangen for jeg har gått MYE hittils;) Og barna tar det de behöver!
nyttårsprins Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Jeg gikk også ned i vekt på slutten av forrige svangerskap. Årsaken var nok at jeg slet så mye med halsbrann, og av den grunn mistet matlyst. Denne gang har jeg heller ikke gått opp noe i vekt på flere uker. Har dårlig matlyst, men har sjekket at gutten i magen vokser som han skal. Han er over gjennomsnittet når det gjelder vekst, så jeg er ikke bekymret. Som en skrev litt lenger oppe: Babyen tar det de trenger uansett!!! Lykke til!
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Jeg har stagnert jeg også. Puppene krymper. Passer meg egentlig fint, da jeg har lagt for mye på med tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå