Gå til innhold

Utflod?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 39+3 i dag og merker at utfloden har økt?!

Den er litt tykk, men ikke veldig, og lukter litt søtt(som utflod skal?!)

Er det normalt med økt utflod nå på slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat som her. Jeg er også 39+3 og har litt tykk og søtlig utflod. Tror det er veldig normalt :-) Hvordan er formen ellers? Motivert for at ting skal starte snart? Det er jeg.... venter og venter... bah...

Skrevet

Ja var det jeg tenkte, at det er normalt :)

Formen er helt fantastisk, og det har den vært hele svangerskapet egentlig. Ikke plaget med noe :)

Eneste er at jeg blir lettere sliten nå og plages litt med pusten?! Ikke har jeg noe stor mage heller.

Har ei fra før på 3 1/2 år som får dagene mine til å gå :)

Hva med deg?

Jeg er veldig utålmodig.. hehe

Sitter hver dag å venter på disse smertene, for her er de hjertelig velkommen!

De siste dagene er jo bare sååå lange, så må vell bare smøre oss med litt tolmodighet ;)

Skrevet

Jeg synes jeg har enorme mengder med utflod som ikke lukter sånn som den har gjort før, men uansett hva jeg spør om hos legen er alt like normalt, hehe. Er 37+6 i dag, så har litt tid igjen selv om jeg nærmer meg slutten...

Skrevet

Formen er ganske bra her også, men har veldig mye vann i kroppen som gjør ting litt tungt. Har gått opp 5 kg siste måned... og 25 kg totalt, noe jeg også gjorde med forrige svangerskap. Men kan jo egentlig ikke klage, for bekkenet henger fortsatt sammen så da får jeg heller dra rundt på denne flodhestkroppen, hehe.

Har en fra før jeg også, på drøyt 2 år, så dagene går her også, det er egentlig ikke det at jeg kjeder meg, er bare som deg veldig utålmodig. Veldig rart å gå og vente på vondtene, hilser dem velkommen her også :-) Litt spent på hvor mange rier jeg klarer å beholde den innstillingen, hehe.

Hvordan startet din fødsel sist? Min startet med vannavgang 12 dg før termin, var en lang og tøff fødsel. Veldig spent på hvordan det blir denne gangen.

Skrevet

Jeg har heldigvis sluppet unna vann denne graviditeten også. Har gått opp ca 3 kg i svangerskapet jeg. Slik var det sist gang også :)

Sist fødsel startet med svaaake rier. Men, jeg hadde ikke hatt en eneste en kynner i svangerskapet da, så våknet kl 6 om morgenen, 6 dager over termin, med litt vondter bare. Jeg var sikker på at det var starten på en fødsel, noe som det da var. Men jeg gikk hele dagen og gjorde husarbeid, leste bok, laget middag, slappet av osv. før jeg fikk så vondt at jeg og BF heiv oss i den 2 1/2 timers lange bilturen til sykehuset :) satt med rier hvert 5 min hele bilturen uten å klage noe som helst :) hadde 4-5 cm åpning når jeg kom fram, i 6-7 tiden. Vannet gikk når pressriene kom. Halv 12 på kvelden var hun ute. Hvis jeg får samme fødsel denne gangen hopper jeg av glede! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...