Gå til innhold

sukk.. og der kom mensen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

da er vi visst i gang med en ny pp...

flere som vil slå følge på veien?(eller "må", VIL er kanskje ikke rette ordet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jah, jeg rakk å svi av to tester, mensen kom to døgn for sent..

jeje, vi får kose ossmed en prøvemåned til da. Lurer litt på hvor lenge vi klarer å holde dette gøy. vi har jo ikke holdt på så lenge enda, dette er første "hele" pp (syklusen før ble så lang, at vi rett og slett sluttet å vente.. hehe) men vi har jo opplevd at det klaffet på første forsøk tre ganger tidligere, så det er litt sånn at man nesten blir litt paranoid av det hele "oioi, kanskje jeg ikke KAN få barn mer?"

hahah, en blir litt smårar i denne prøverbobla..

Forøvrig, kanskje jeg blir nødt til å overføre dette til andre aspekter også.. når jeg først blir gravid, forventer jeg en kjapp og grei fødsel, gjerne på under to timer... noe sier meg at jeg ikke skal ta DET som en selvfølge heller... :P

Skrevet

har dere prøvd lenge nå?

jeg har ei venninne som er i gang med pergo nå, veldig spennende!

Skrevet

Jeg også er nå inne i 3pp. Sannsynligvis en dag igjen med mensen også er vi på'n igjen... Denne prøveperioden jenter.. this is the one:)

Skrevet

Jepp. Tantebesøk i dag her også. rakk å begynne å håpe siden den var noen dager for sen. :( Fyker inn i 2pp nå da, hvis en ikke teller de ukene det tok fra pilleslutt til første ordinære mens.

Skrevet

jaja, felles skjebne, felles trøst?

må innrømme at jeg nå begynner å bli litt grinete, jeg! Hadde nesten vært bedre om jeg ikke visste om eggløsning og røde og grønne dager etc... da kunne vi bare trodd at det nytter hele måneden.. hehe

magica; har du et 07-barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...