Høstspire 2011 Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Hei alle dere! Jeg lurer på om det i det hele tatt er mulig (vertfall som fødeklar) å kjenne selv om man er moden eller har åpning? Jeg skal bli strippet i morgen dersom jeg er det, og er meget spent!!!! Det går vel ikke an å strippe seg selv? Hilsen uvitende 2-gangsmamma;)
Skrømti Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Hm, det vet jeg ikke. Jeg har ikke kjent etter inni der de siste månedene...! I teorien må det vel være mulig, men det er kanskje vanskelig å vite hva man skal kjenne etter? Men jormor undersøker deg vel før hun eventuelt stripper deg?
Høstspire 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2011 Ja, hun skal sjekke meg. Vil bare minimere evt falske forhåpninger.. Kan vel ikke strippes hvis man ikke har åpning?
Blondie Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 jeg tror jeg ville vært litt forsiktig med å prøve på egenhånd. har jo med infeksjoner og sånn å gjøre. jeg har blitt strippet to ganger, og da undersøker de først hvor moden og myk man er også ser de om de får inn en finger, klarer de det så har man litt åpning og da kan man strippe:-) er selv to dager på overtid og skal til jordmor idag! håper hun kan strippe meg så lillegutt kommer snart hehe
Høstspire 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg hadde 1 cm åpning. Har nå litt lys brun utflod etter at hun sjekker meg ( var veldig forsiktig ). Har jeg en fødsel som nærmer seg? Falsje ruer når jeg er i bevegelse og ellers øm i området hvor hodet til baby er..
Høstspire 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2011 *falske rier når jeg er i bevegelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå