Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Dette er første gang jeg skriver her. Hadde innsetting forrige fredag, så er vel på rugedag 10 eller 11. Nå kjenner jeg mensen komme og er så deppa. Hadde ømme pupper helt til i går, og i dag er de helt normale, akkurat som de pleier før mens. Jeg kjenner også alle de gode, gamle tegnene. Det er så nedslående at alt dette har vært bortkastet. Dette er mitt første ivf-forsøk. Har et barn fra før som kom på vanlig vis. Jeg var jo forberedt på at det ikke skulle gå, men nå bare gruer jeg meg så veldig til mensen kommer. Noen trøstende ord?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143736443-deppa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann :)

husker godt hvor skuffa jeg ble det første forsøket som endte negativt, og jeg brukte nesten en uke paa aa komme meg opp igjen... men det gode er jo at jeg faktisk kom meg opp igjen. Og selv om symptomer forsvinner/forsterker seg, saa er det ikke alltid sikkert at man ikke har lykkes... for det er jo saa mange forskjellige maater aa oppleve de første ukene i graviditeten.... og vi er jo proppa fulle av hormoner i tillegg, saa tror aldri jeg kommer til aa stole paa kroppen min under ivf forsøk...

Hvis testen din viser negativt, saa har du kanskje vaert heldig aa faatt ut noen egg paa fryseren eller :) med fryseforsøk saa synes jeg at det er litt lettere psykisk... er ikke saa mye "styr" liksom.... og da kan du kanskje starte nytt forsøk allerede neste mens!

Men naa: vent paa resultatet... det er normalt aa faa panikk de siste dagene før testdag...

Kos deg med barnet du allerede har! Tenk hvor heldig du er for at du igvertfall har et barn! her er det mange som venter paa sin første lille baby...

haaper det hjalp litt ;)

sender deg en god klem!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143736443-deppa/#findComment-143736639
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...