min<3 Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Gutten er nå 5 mnd og for andre natt på rad starter moroa mellom 03.30-04.00. Natt til i går holdt han det gående i senga til nærmere 08:-( Nå er vi stua for samboer må sove,den lille holder nemlig fest i senga,blid og fornøyd of hyyyyler av fryd. Han er jo litt god også da:-) han legger seg mellom 19-20, våkner 1-3 ganger pr. natt for mat (får mme)tips for å dtoppr/snu denne trenden?
min<3 Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2011 Skulle stå stoppe denne trenden...skriver fra mob
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Det er nok ganske vanlig at babyer på 4-5 mnd får et dårligere søvnmønster i en periode. Ser stadig tråder her inne fra mødre med babyer på den alderen, som plutselig endrer søvnmønster til det verre. Kanskje det er tenner? Har gutten gjort et utviklingssprang? Har du startet med fast føde som småen reagerer på? Forøvrig trur jeg ikke det er bra at du belønner oppvåkningen med å fjerne gutten fra det kjedelige soverommet og inn på den spennende stua, da hadde jeg heller bedt sambo om å sove på sofaen med ørepropper Håper gullet ditt bestemmer seg for å sove mer på nettene igjen, i mellomtiden får du prøve å sove mens han dagdupper? Her var Muffin våken i 2 timer i natt, trur (og håper) det er pga fortennene som baner seg vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå