Gå til innhold

Noen prøvere i Bodø? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen prøvere fra bodø som vil dele erfaringer, bekymringer og ellers relaterte ting til å være prøvere?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, jeg er fra Bodø...var prøver i 3år men er gravid nå da:) Så er kanskje ikke den du søker etter. Men har du spørsmål så svarer jeg gjerne:D

Skrevet

Hei, gratulerer med endelig å ha fått spiren etter så lang tid prøving:)

Har du noen tips å komme med i prøveperioden?

Skrevet

Vet ikke hvor lenge du har prøv da;) Men det hjalp for oss når vi slutta å prøve...he he Vi hadde vært til utredning og fått godkjent IVF, så vi tok livet med ro og la all stress/EL tester etc på hylla...skulle ta et par runder med pergo i sommer og høst for å sjekke en siste gang om jeg kunne få EL...men da satt den som kjent allerede:D

Har dere nettopp startet, er det beste rådet jeg kan gi at dere bare nyter hverandre og prosessen;)

Skrevet

Takk skal du ha:)

Kan jeg være så frekk at jeg spør, men du kjenner ikke noen her i byen som har bruk for folk, er ganske ny her, så er på desperat leting:P hehe

Ønsker deg masse lykke til i svangerskapet:)

Skrevet

Takk for det Stinea:D

Har ingen oversikt over arbeidsmarkedet desverre:( Skal bruke permisjonen til å lete etter ny jobb selv;) Jobber skift nå, men har lyst på dagtid når jeg blir mamma. Er bare ikke noe poeng for meg å starte jobbjakta nå da de færreste vi ansette noen som ikke kan starte før i 2013:p

Anbefaler Nav sine sider, ligger mange stillinger i Bodø der:D

Du får ha lykke til med prøving og jobbjakt:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...