Babyønske �� Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Det har innimellom blitt anbefalt et homeopatisk sovemiddel(innsovningsmiddel som fint kan brukes til baby) her inne. Men jeg husker ikke hva det heter. Tror det begynner på H, men skal ikke si det for sikkert. Noen som vet hva det heter?
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Å hjelp, det hadde jeg aldri turt. Da hadde jeg snakket med helsesøster om det først ihvertfall. Jeg har ikke hørt om det, dessverre
Babyønske �� Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2011 Er man desperat prøver man det meste. Hos helsesøster er det lite hjelp å få, der blir det å ty til reseptbelagte midler(Vallergan) når alle råd er oppbrukt. Og det er IKKE aktuelt. Dette som jeg tenker på vet jeg har vært prøvd av mange her inne med suksess, og det skal være ufarlig. Jeg leste en del om det da jeg husket hva det het, så jeg er ikke redd for å bruke det.
M&M+1 Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Ooh si ifra om du finner ut hva det heter! Homeopati er ikke farlig å bruke, det er ikke vits i å høre med helsestasjonen, de er jo lært opp til at vestlig medisin er det eneste som er trygt og som man kan bruke. Er dessverre sånn (i de fleste tilfeller) at disse verdene jobber mot hverandre isteden for å samarbeide.. Det skal ihvertfall ikke være farlig, bare pass på å ikke blande midler og bruk riktig styrke så vil heller råde deg til å høre med en homeopat så du vet du gjør det riktig om du skal rådføre deg med noen Men som sagt, si ifra om du finner ut av det! (Kan forøvrig slenge med at Chamomilla er fantastisk når barna får tenner
kinaputten Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 i Spania bruker de noe som heter Blevit Sueño, som er en instant te som man gir til babyene. Den består av kamille,sitronmelisse og tila (lind får jeg det oversatt til.....) Så skal du noen gang til spania er det og belvit digest verdt å ta med seg hjem, blevit digest hjelper mot luftplager.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 Eneste forskjellen på konvensjonelle legemidler og naturpreparater/homeopatisk medisin er at effekt og bivirkninger ikke er kartlagt og dokumentert i særlig grad. I tillegg er homeopatiske midler fortynnet til det faktisk ikke kan påvises noe virksomt molekyl i en del tilfeller. Penicillin er også et "naturpreparat" da det kommer fra sopp, men det har dokumentert effekt og bivirkninger er kartlagte og kjent, og det klassifiseres dermed som et legemiddel. Dvs at jeg aldri ville gitt barnet mitt et homeopatisk middel eller naturpreparat hvor jeg ikke visste hva det inneholdt og hvilken dokumentasjon som foreligger. Men det er meg..
Babyønske �� Skrevet 2. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2011 Jeg har egentlig ikke lyst å ty til noe som helst midler jeg. Har noen tips om en annen mirakelkur som får barn til å sove tar jeg gjerne i mot. Min søvnmangel er så prekær at jeg prøver det meste. Det gjør de aller fleste når de er desperate. Syns mine barn er bedre tjent med å få bedre nattesøvn og en mor som er uthvilt, enn å ha en mor som ikke fungerer. Og om det er et homeopatisk middel som skal til så prøver jeg gjerne det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå