Mrs. Kaizer Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Hun spiser grøt morgen og kveld også spiser hun frukt ca midt på dagen. (Banan eller frutti beger) Også ammer jeg henne ca 4 ganger på dagen og av og til 1-2 ganger på natta. Av og til vil hun ikke ammes, så da får hun mme på flaske, ca 200 ml. Jeg har prøv å gi henne middag i all slags varianter, men ingenting faller i smak så nå har vi en middagspause:) Jeg prøver også med brødskiver innimellom, men hun spytter som regel bitene ut igjen, eller så brekker hun seg noe voldsomt og da har jeg ikke lyst å gi henne mer... Hvor mye spiser deres 9 mnd? Jenta er nr 4 i ungeflokken, så jeg burde jo være sikker på dette, men har ikke vært borti så småspist unge før.. Gutta mine åt alt de ble servert:) La meg få si at jenta mi er blid og fornøyd og har fulgt sin egen vektkurve.
El1 Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har en gutt som alltid har vært glad i mat og liker alt... Bank i bordet. Kl 09 en brødskive, 150 ml mme Kl 13 et middagsglass, vann og 1/2 beger fruktmos. Kl 17 grøt, 120 ml mme og 1/2 beger fruktmos Kl 19.30 velling 220 ml Han har spist dette i noen måneder nå.
uhhuhher Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Her har matinntaket økt mye de siste ukene etter at gutten begynte å krype og bevege seg mer. Ammes i sekstiden Grøt (på 1,5 dl vann) i åttetiden Skive (ofte en hel nå) og vann i ellevetiden Middagsglass og vann i to-tre-tiden Amming i firetiden Grøt (på 1,5-2 dl vann) i halv seks-tiden Amming rett før legging mellom seks og halv sju Amming i titiden Noen ganger amming i tretiden på natten Putter inn litt frukt her og der. Han er lang og slank og følger kurven sin.
El1 Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Han er forresten 75 cm og 10 kg. Så innenfor normalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå