Gå til innhold

vurdererrrrrrrrrrr veldigggggggggg

Anbefalte innlegg

Skrevet

å ta lakserolje i morgen kveld da går jeg inn i uke 38..klarer ikke gå lengre av bekken og er sååå sliten. har gråtet meg i søvn i mange uker nå er sååååå lei...

Problemet er om den virker da?? hmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det ville jeg aldri gjort vet om ei som gjore det hun fikk storm rier noe babyen taklet veldig dårlig! gikk nesten galt!

Skrevet

men kjenner et par som har tatt det med gode resultater,saken var bare at man ikke skulle ta den for tidlig hørte jeg...og bare 1 og en ss om gangen og ikke mer en 4 løpet av kvelden.

Skrevet

hun tok det i uke 40 og ikke for mye.

Skrevet

oj...

:(

og jeg som tenkte meg en utvei....*snufs*

Skrevet

Jeg må si jeg også er inne på tanken.. 8 dager over idag, hodepine konstant å ett sykehus som ikke er videre interessert :o

Skrevet

Kjære deg, det er enda to uker til termin. Jeg har selv hatt bekkensmerter og vet det gjør vondt, men lakserolje kan også medføre vonde kynnere som ikke fører noen vei samt timevis på do, hvilket det gjorde hos meg, og jeg tok mye... (og det er vel ikke behagelig å sitte på do over tid med bekkensmerter). Ergo, resultatet kan være at det bare blir enda mer slitsomt å være deg i 14 dager til evt lengre.

Vent til baby er klar til å komme, hvil deg mest mulig og lykke til med baby:)

Skrevet

Har vurdert det jeg også, termin i dag men har slått det fra meg da jeg har hørt så mye negativt at da tørr jeg rett å slett ikke :o(

Skrevet

Ja jeg er veldig fristet vertfall... kansje bare ta 1ss og se om det skjer noe.

Forstår deg godt Kath&knøttet!! dette har vert et verste svangerskap og blir min siste vertfall:(

Skrevet

MillaCamilla,vet det... er vel bare og vente...

Tusen takk for svar alle sammen..

Skrevet

ta storrengjøring og spis en sterk kebab :)) det gjorde jeg og på kvelden meldte den lille sin ankomst 2 dager før termin :) spent på åssen det blir denne gangen, men lakserolje hadd ejg holdt meg unna :)

Skrevet

Lakserolje frister her også gitt. -2 dager over nå og meget lei. var sååååå sikker på at jeg skulle føde i natt, men etter 2 timer med tak og murringer så stoppet det opp :(

Skrevet

Ja typisk! De er noen luringer disse små :P jeg blør ihvertfall nå, så håper det tar seg opp til noe snart :) på tide og 9 dage over! :)

Skrevet

Ja, min mor mener dette er vindundermiddel. Så begynte jeg å spørre mer inngående om hennes fødsler. Samtlige er styrtfødsler, med store revner og sting. Nei takk!

Skrevet

Kan du ikke kontakte jordmoren din? Kanskje du kan bli satt i gang, under kontrollerte omgivelser i steden for å risikere både deg og beibi?

Jeg skjønner det er vondt og sånn, men det må finnes en annen løsning?

Lykke til, håper det løser seg! Ikke noe moro å ha så vondt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...