Gå til innhold

Hvordan ser en tegningsblødning ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nøys, og kjente jeg ble litt våt i trusa. Gikk på do for å sjekke, og der var det litt blodfarget utflod. Kan dette være tegningsblødning? 38+1 :) Slimproppen gikk på torsdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn har jeg hatt det i dag, ringte føden og forklarte og da mente jordmor at det var tegningblødning :) Termin i dag :)

Skrevet

jeg hadde det sånn forje gang og da var det fostervannet som gikk:S var sånn lyserosa!

Skrevet

Mitt har vært brun/rød utflod, konsistensen er som utflod værtfall. fostervannet er vel mere tynt. er det ikke det a?

Skrevet

Takk, folkens! Det var ikke tynt nok til å være fostervann, så det var nok noe utflod. Men spennende da! Det var ikke så veldkg mye i trusen da... Var det mye hos deg?

Skrevet

Svarer om det er meg du mener jeg he he

Jordmor spurte om det var som en 5kroning og det var endel mere enn det, så spurte hun om det fylte et bind og så mye var det ikke! Var desidert mest første gangen og det har vært noe hver gang jeg har sjekket, har byttet truseinnlegg ca 5 ganger siden ca kl 13 og jeg kjenner av og til at det kommer noe...ekkelt syntes jeg men førhåpentligvis så er det noe på gang :o)

Skrevet

Var deg jeg mente ja ;) Ok. Her var det kanskje som en 5 kroning, men har ikke kommet noe mer etterpå, så mulig det ikke var det da... Får vente i spenning ;) Lykke til til deg hvertfall! Der skjer nok noe snart!!

Skrevet

Takk takk og masse lykke til t deg også :)

Skrevet

Dette er min tredje og jeg har verken hatt tegningsbødning eller noen slimpropp som har gått før :o) Derfor ble jeg så paff i dag når det tydeligvis er tegningblødning jeg har...

Skrevet

Tror og jeg har hatt det nå! Synes det var litt mye da, tørka endel! Men er så slimete at det ikke renner i bindet for å si de sånn. Her var det ganske lik starten på mens, bare mer slimete og litt lysere kanskje. Synes dette kan ta seg opp til fødsel snarest :) hva med dere jenter, føder dere? :)

Skrevet

Jeg føder ikke. Noe mer slim i dag så er bare å vente å se...:)

Skrevet

Før den ene fødselen min fikk jeg en tegningsblødning, og den var KRAFTIG! Våknet tidlig på morgenen og kjente det rant noe mellom beina mine, og trodde kanskje det var vannet som gikk. Kjente på låret og fant da ut at det ikke var vann som kom men blod... Fikk kommet meg i dusjen, og der bare fortsatte det å renne og renne og renne... Ringte selvsagt Føden, og de sa jeg skulle komme med en gang for å bli sjekket. Fikk konstantert at det var en svært kraftig tegningsblødning og at jeg av den grunn skulle bli lagt inn til observasjon. Heldigvis sto alt bra til med snuppa i magen. Blødningen minket etterhvert men stoppet aldri heelt opp før fødselen. Snuppa ble født på kvelden dagen etter at tegningsblødningen startet, så for meg gikk det altså litt over halvannet døgn fra blødningsstart til vi fikk se nurket vårt.

Det er IKKE vanlig å ha såå kraftig tegningsblødning som det jeg hadde, er mer vanlig at det bare er noen dråper. Og det kan gå mange dager fra blødning til fødselen faktisk er i gang. Men ingen tvil om at ting skjer i alle fall, så masse lykke til den siste ventetiden :)

Skrevet

Var ikke så mye her, men nok til at jeg ble litt paff! Holdt på i kanskje 5 timer, og nå er det bare litt lyyysrosa slim. Så tenker det ikke er så farlig :) håper jeg er så heldig at he føder i morgen også da :) hadde du masrier eller sterke kynnere i mellomtiden??

Skrevet

Ingen fødsel her heller, men det er helt greit, for jeg ligger strak ut med feber, så hun kan vente til jeg er frisk ;) Har dessuten fremdeles to uker til termin, så hun hadde vel uansett ikke tenkt seg ut så fort!

Masse lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...