Gå til innhold

Jeg kan se i kveld: Graviditet/kjønn:) De 3 første får uansett svar!

Anbefalte innlegg

Jeg bruker pendel, så ser kun på konkrete spørsmål.

Svarer de tre første i kveld, vet ikke om jeg tar fler nå eller senere, må se hvordan det går i dag.

Trenger kun nick, skriv f.dato hvis du vil.

Svarer ikke anonyme.

Fortsetter under...

Annonse

Hei babysyyyk:)

Jeg får opp et stort JAAAA på at du blir firebarnsmor:)

Er det mulig at du er gravid nå? Får sterkt opp graviditet veldig snart iallefall, denne syklusen kommer mest frem.

Lykke til:)

jeg er en uke forsinket med mens...... MEN og et stort ett.. mannen min har sterilisert seg, for ca to år siden (så hadde tenkt å høre med han om han ville "omgjøre det", kan gjøres inne 5 år...) så jeg er nok ikke det nå.... hvis ikke det på mystisk vis har grodd sammen, da hehehe :) takk for at du tok deg tid *lille blomst* :)

Ser du har mange her allerede men hadde vært morsomt hvis du ville sett på meg også! Jeg lurer på når jeg blir gravid, og om mannen min får ny jobb snart?

På forhånd takk! :)

Hei Dincene:)

Jeg får opp 2 barn, på en gang:) er det snakk om flere egg? får opp gutt og jente:) muligens på første forsøk som kommer nå:)

Masse lykke til:)

Annonse

Hei collette:)

Jøss... denne ble vanskelig.. får nemlig opp både jente og gutt... Så du får gi tilbakemelding om du får to!;) pendelen sier jaaaaa på tvillinger:)

Kos deg med svangerskapet:)

hehe, ja har hørt om det.... tihi da hadde mannen fått bakover sveis tenker jeg (og han er skalla) hehehehe, jeg har ikke testet ennå, har ikke tenkt at det har vært vits...kanskje jeg får kjøpe meg en test i morra da just in case ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...