3 små skatter Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Hvor mange forsøk hadde dere før den satt, og gjorde dere noe nytt den siste gangen i forhold til de andre gangene?
Nutte87+ februar spire! Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 jeg hadde 3 inseminering før den satt =) og den siste inseminerte dem rett før eggløsning, mens på de to første, så inseminerte dem etter eggløsning =)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Min satt på 6. forsøket. Jeg gjorde ikke noe annerledes egentlig, annet enn at jeg var nok litt mer avslappet til det hele den 6. gangen. Da datteren min ble født var min første tanke at det var ment to be at det ikke skulle lykkes de første 5 gangene, det var henne vi skulle ha og kunne ikke fått en annen baby.
sandramedhjertetihånden Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 jeg ble gravid på tredje forsøk, og brukte da akupunktur under hele prosessen!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Vi hadde 9 forsøk på Stork klinikken, alle negative. Så satt den på første IVF forsøk. Ikke bruk opp alle pengene på inseminasjon - gå over på IVF:-)
3 små skatter Skrevet 2. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2011 Ja, det er det vi tenker på. Gratulerer så mye til dere som har fått det til
*To the stars and back* Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Vi var så heldige å bli gravid på vårt aller første forsøk hos Stork Klinik:) Dette til tross for at vi fikk beskjed av gynekologen min at det var ingen vits i å dra til Danmark i denne syklusen pga av for tynn slimhinne... Da eggløsningstesten likevel viste et "smiley" dagen etter dro vi nedover og det er vi ubeskrivelig lykkelig for i dag!! Er nå i uke 34! Jeg fikk akupunktur og varmelampe over magen samtidig som vi hørte på avslappende musikk vi selv hadde tatt med, veldig behagelig!! I tillegg var det min kjære som satte "skuddet" !! Så vi kan med rette si at det var hun som smelte meg på tjukka;)
volumkontroll Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 Vi var å kjempeheldige da det klaffet på første inseminering. Vi var på Maigaard, kjempefin opplevelse for både meg og mannen , der følte vi oss virkelig godt ivaretatt.
Annie1972 Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 Her klaffet det på andre forsøk 1. gang. 2. gang (søskenforsøk) klaffet det på første forsøk. Føler meg virkelig heldig og har nok hatt flaksen på min side. Har vært hos Stork Klinik begge gangene og det har vært kun vanlig inseminering. Nå venter jeg og "storesøster" spent på lillebror som kommer i februar :-)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #10 Skrevet 7. desember 2011 Kun 1 forsøk, vanlig inseminasjon på Stork, har nå ei supersøt jente på 6 mnder :-)
Stella&My+2 Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 Vi hadde 6 forsøk på Stork med ingen graviditet,- byttet til IVF klinikken og der satt den på 1 forsøket med en enkel pergotime kur på 5 dager i forkant. Er i dag 7+6, og har sett et bankende hjerte på UL:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå