Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Portveien 2 Gullars Tøydukke Anna Heidi Vi på saltkråkan Himan Fragglene Julius Pippi Emil Ronja Røvedatter Redda joppe
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Sesam stasjon Portveien 2 Disneytimen Den lille muldvarpen Petter kanin Dyrene i hjorteskogen 2 gode naboer Nudnik Kykelikokos et lignende program som gikk på tv2, der de var i jungelen. Midt i smørøyet- asylet Tintin. Jeg så vel barnetv hver dag i 10år..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 I tillegg til de over : Lillys butikk Mummitrollet Sesam stasjon Huset med det rare i
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 DA jeg var liten gikk blant annet dette på TV: Huset med det rare i Portveien 2 Tøydukke Anna Pippi Plipp, Plopp og Plomma Emil Ronja Røverdatter Vi på Saltkråkan Thomas toget Amalies jul Jul i skomakergata Vertshuset den gyldne hale Noddy Mr. Hiccup Lotta fra Bråkmakergata Rosa Fragglene Bompibjørnene Postmann Pat Flukten fra dyreskogen (forferdelig) Mummitrollet Mumfie Kalle Klovn Brannman Sam Pingu Sesam Stasjon Markjordbærbarna Carebears Madicken Pelle Politibil Lilys butikk Redningspatruljen
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 noen som husker atte katte noa med bilbo?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Ja, vagt.. Husker sangen og introen..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 ja den kjempestore katten? "savner" labbetuss, smitt og smule:-) Og Redda joppe:-) he he var virkelig en annen type barne tv før enn nå gitt;-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 Lekestue Labbetuss Postmann Pat Gullars Portveien Pelle Parafin (Halvsju) Borgen Skole (Midt i Smørøyet) Mysteriet med det levende liket (det var spennende det!!!)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #11 Skrevet 30. oktober 2011 Gullars Lekestue Fyra myror är fler enn fyra elefanter (SVT) Portveien 2 Den tyske serien, noe med regnbuen tror jeg?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #12 Skrevet 30. oktober 2011 har sett intro av atte katte noa på youtube men husker ikke at det var per inge torkelsen, men en dame med mørkt hår også en stor rev som hete bilbo.. noen som husker?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #13 Skrevet 30. oktober 2011 åååå... barna i Uhlenbush! (eller hvordan det skrives...)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #14 Skrevet 30. oktober 2011 Collargoll Pompel og Pilt (skremte vettet avmeg) Lekestuen i svart/hvitt
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #15 Skrevet 30. oktober 2011 noen som husker jenta fra fremtiden? med tidskapselen..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #16 Skrevet 30. oktober 2011 Jul i skomakergata Postmann Pat Dyra i hjorteskogen (stor favoritt hos meg) Brannmann Sam Mumfie Pingu Sesam Stasjon Mummitrollet Noddy Teletubbies Noahs øy Er født i 90-tallet. Husker ikke alle jeg så på, men her er ihvertfall noen av de jeg likte godt:-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #19 Skrevet 30. oktober 2011 For å ikke glemme To hus tett i tett:) Bare jeg som husker det?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #20 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg husker de fleste over men spesielt en serie som het Barna Fra Oldenburg, jeg lærte meg faktisk å snakke etter den serien har jeg fått vite Jeg begynte å kalle bestefaren min Opa som barna i serien, he he.. Husker også Forelska 87 og Borgen Skole, Bjørnen Collargol og Andungen Kvakk-Kvakk. Ah, good times
skb9 Skrevet 11. august 2012 #21 Skrevet 11. august 2012 Sesam stasjonPortveien 2DisneytimenDen lille muldvarpenPetter kaninDyrene i hjorteskogen2 gode naboerNudnikKykelikokos et lignende program som gikk på tv2, der de var i jungelen. Midt i smørøyet- asyletTintin. Jeg så vel barnetv hver dag i 10år.. det programmet i jungelen digget jeg. det het virre virre vapp. det var to lag (guttene mot jentene) som konkurerte i forskjellige konkurranser, og det laget som tapte ble senka ned i et stort hull med masse ekkelt gørr og så fikk de også dumpet masse gusje og insekter over seg etter det. sykt morsomt nesten alltid jentene som vant hehe
Musemorbr / Skrevet 12. august 2012 #22 Skrevet 12. august 2012 Atte Katte Noa, Portveien 2 med Eli og kjekke Jarl (ikke han teite fløyte-terje), hun Vibeke Sæther med hva enn programmet het, Gullars, Fraglene, Trond Viggo og Flode, det var en gang et menneske, han som bodde på tørkeloftet (het han Terje?) og ble hallomann på NRK i mange år etterpå. Aller best husker jeg juleprogrammene med Theodor, og det med Lise Fjellstad og barna. Ikke minst juleintrosangen som var så vakker, med dalende engler. Og frokost-tv på nrk med Bippe Stankelben og Per Ulv. Og selvfølgelig Titten Tei og Sjonkel Rolf.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #23 Skrevet 12. august 2012 Maika et eller annet? Maika, jenta frå verdsrommet Lekestue Colargol Pompel og Pilt Romlingane Bamse, verdens sterkeste bjørn Signor Rossi Lærer Flukt Professor Baltasar Klabb og Babb Kalles klatretre Stian med sekken Så rart (med bamsen Teodor) Daniel Duppsko Noe pantomimegrier med Vibeke Sæter (Puslingen?) Krinkelkroken eller noe sånt Ett eller annet med "dyr" der det var med en bjørn som alltid ropte "TRYSIL!" Halvsju med Brødrene Dal og Pelle Parafins Bøljeband Anbefaler for øvrig denne siden: http://home.online.no/~groennsl/barnetvtvseriene.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå