venter gutt i januar Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 er det flere førstegansfødende her som nesten ikke har noe særlig mage? termin 18 januar
1+1 blir 3 Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Hei, jeg er førstegangsfødende med termin 11desember, og det er først de siste 2-3 ukene jeg føler at magen virkelig har vokst, men er fremdeles lita. Var på fødselsforberedende kurs forrige uke, og så jo selv at magen min var liten til å være 35 uker (34 da) på vei. Men nå skjer det mye fremover, ser en tydelig utvikling nermest fra dag til dag. Er i hvertfall ikke lenger noen tvil om at det er en baby inni der, og det er da tungt nok til kroppen selv om magen ikke er monstersvær. Gleder meg til å få kroppen (og ribbeina mine) for meg selv om noen uker, men koser meg med magen fremdeles, og er spent på magemålet ved termin:)
venter gutt i januar Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2011 Ja den vokser nok når det nærmer seg. Hvor var du på kurs hen? Må man bestille det selv? klem
1+1 blir 3 Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Var gjennom helsestasjonen, hvor jeg har vært hos jordmor en gang (går hovedsaklig til fastlegen da jeg liker han best). Jeg bor i Trondheim, og hører til midtbyen helsestasjon, tror de har kurs 1 gang i måneden. Ikke veldig interessant for min del, men er sykepleier, og over middels interessert i dette med svangerskap og fødsel/barseltid, så har vel lest mer enn de fleste... Tror nok mange blivende fedre drar god nytte av kurset, så det er nok verdt å ta med seg barnefaren hvis man skal på kurs:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå