Gå til innhold

Digital graviditetsquiztest! ;) Legger ved link

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette fikk jeg...

"Ikke gravid!

Ut fra din besvarelse, er det ingen overhengende stor sannsynlighet for at du er gravid, eller du har tatt denne testen for tidlig slik at du ikke har noe særlig symptomer på graviditet. Prøv igjen om noen dager, eller ta en urintest hvis du har passert det tidspunktet hvor du pleier å få mens.

Husk at de fleste par bruker mange "prøvemåneder" før ønskebarnet kommer. Hvis du ønsker å bli gravid, prøv igjen neste måned!"

Det er nok for tidlig for at jeg skal kunne ha noen symptomer (tror jeg). Får håpe ditt svar er riktig og at mitt er galt da;)

Skrevet

*Liker*!!;) Er ca 1 uke over IKM, så håper jo virkelig at det stemmer..:)

Lykke til:)

Skrevet

Oj, spennende;)

Har du testet?

Skrevet

Ja, tre ganger. Siste test var i går. Har hatt stabil syklus i alle år, men denne gangen er den visst helt ute og kjører.. Negative tester, og foreløpig ingen tegn til tanta.. -vurderer å ta en tlf til legekontor i morgen for å høre om jeg kan ta en blodprøve, men får se:)

Hvordan er det med deg da?

Skrevet

Ingen tante er jo veldig positivt:D Håper du får positiv test snart da;)

Har dere prøvd lenge?

Jeg vet faktisk ikke helt nøyaktig hvor i syklusen jeg er for jeg bruker å merke det av på en app jeg har lastet ned på telefonen, men siden telefonen min tok kveld så er jeg usikker. Husker ikke hva jeg hadde skrevet ned:/

Men jeg har slappet mer av denne pp:) Har fokusert på helt andre ting! Mindre pliktsex er det også blitt;) Denne pp har vi gjort det fordi vi har hatt lyst og ikke fordi vi må;)

Skal begynne å bruke fertilitetsmåler neste pp også så jeg er veldig spent på det:)

Skrevet

Spennende når dere begynner å bruke fertilitetsmåler da:) Vet du hvilke erfaringer andre har med slike målere? Kjedelig at telefonen (med oversikten) tok kvelden, men kjempebra at dere har klart å fokusere på litt andre ting:D - og ikke minst at det har blitt mindre av sexplikten! -kjenner igjen akkurat det..Hehe..

Jeg har vært klar for baby i snart 2 år nå, og så har vi prøvd i over ett..-så det er et sterkt ønske å bli gravid!!! Ser at du er inne i 14pp.. Kjedelig at de ikke kommer som bestilt, og kjedelig at det skal være så vanskelig:/ Meeeen jeg skal prøve som deg å ha et mer avslappet forhold til det hele:)

Blir nok til at jeg ringer legen i morgen, så får det bli opp til dem å avgjøre om jeg kan få en nærmere sjekk på denne syklusen..-for jeg skjønner ingenting, og begynner så smått å bli frustrert..-tenker ikke på annet:O

Har du barn fra før?

Skrevet

Jeg spurte her inne ang fertilitetsmålere og det var en del forskjellige erfaringer, men jeg får iallefall en fin mulighet til å bli kjent med syklusen min:)

Det er kjedelig at at det skal være så vanskelig å ta så lang tid ja! Å jeg skjønner veldig godt at ønsket om en liten er stort etter så lang tid! Jeg skal krysse fingrene for at du får positiv test snart;)

Vi er i 14 pp ja... Det var da jeg hadde en SA at vi virkelig gikk inn for å prøve, men vi har ikke brukt prevansjon siden den vi har fra før av var 1 år. Han er snart 4:) Har dere barn fra før?

Jeg tok opp utredning med legen min når det var gått ett år siden SA, men siden jeg hadde vært gravid ett år tidligere så ville han at jeg skulle prøve lenger. Det er frustrerende, men samtidig så føler jeg ikke at det er så veldig mye jeg kan gjøre.

Skjønner veldig godt at du ikke klarer å tenke på noe annet! Man blir sittende uten noen form for svar når hverken tanta dukker opp eller man får en positiv test. Håper det er noe legen kan gjøre, eller iallefall gi deg et svar:)

Skrevet

Sa legen noe om når dere evt kunne ta kontakt igjen? Håper virkelig at det snart klaffer for dere!! Blir mange tanker når en først finner ut at en har lyst på en liten en igjen.. Og i min venne - og bekjentskapskrets er det mange (!) som annonserer at de skal bli foreldre igjen! -og med gravide venner og gravid-mager over alt er det vanskelig å ikke tenke på dette..

Jeg skal ringe lege i morgen.. Fortsatt ingen mensen.. Blir sprø!! Vil ikke tillate meg å tro jeg er gravid, men vanskelig å tviholde på tanken om at tanta kommer når jeg nå er på dag 34, og kanskje mer, i syklusen!! Har forresten en sønn fra før på snart 4 år som gjentatte ganger har spurt om ikke han kan bli storebror.. Håper jeg snart kan si til han at det skal han:) Spør din 4-ring noe om dette?

Skrevet

Da får vi håpe det ikke er lenge til du kan si til sønnen din at han skal bli storebror;)

Min gutt har ikke spurt om han skal bli storebror, men har sagt at han har lyst på baby:) Han er så vant til å ha meg for seg selv og blir kjempe sjalu om jeg holder en annen baby, men man kan vel ikke forvente noe annet når han ikke har måtte delt meg med noen:)

Legen sa jeg kunne ta kontakt igjen om 6-12 måneder. Det er lenge å vente, så jeg håper det klaffer før den tiden er gått;)

Samboeren min sa til meg en gang at å prøve å gjøre meg gravid var som å prøve å vinne i lotto;) Jeg måtte bare le av den kommentaren;)

Du må komme med oppdatering når du har snakket med legen:) Jeg skjønner så godt hva du mener! Man ønsker så inderlig på at man er gravid, men man tør ikke å tillate seg å bli for glad fordi man er redd for å bli skuffet! Jeg håper legen kan komme med noen gode nyheter så du kan fortelle sønnen din at han skal bli storebror;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...