Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er som sagt mitt første forsøk og jeg tar av meg hatten for dere som er oppi forsøk nr 5-6-7 bare i år..... Dagene sniker seg avgårde, det er helt uutholdelig ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA...kan skrive under på at tiden snegler seg frem. Året 2011 har virkelig vært et år for tålmodighet og venting!

Skrevet

Henger meg på her,og er såååå enig!! Vi skulle fått svar med en gang;-)

Skrevet

helt enig!

Men vil tro det er verdt ventingen naar testen lyser GRAVID :) mot oss ;)

Prøver aa holde meg litt sysselsatt om dagen, saa jeg faar noe annet aa tenke paa ;)

Skrevet

Enig i at 2011 har vært et år med kun venting. Venter nå på å få brev fra fertilitetsklinikken for å få vite når forsamtalen blir. Og når jeg fått det brevet blir det venting på samtalen. Og når samtalen er over blir det mer venting. Etterhvert blir det den ekstreme finale-ventingen som dere driver med nå (rugingen ;)).

Har bestemt meg for å ikke mase på klinikken mer enn en gang i uken. Men idag når jeg ringte (mase-samtale nr 2) fant de meg ikke i systemet en gang. Skrekk og gru. Sa at de fant meg etterhvert og at legen skulle bruke "noen dager" på seg å se på journalene våre for å deretter sende brev til meg. Har jo allerede vært til utredning hos lege som henvist meg til klinikken. Men men. Må vel gå gjennom det systemet og.

Dette ble mye klage-tekst. Men trengte å skrive av meg litt da det er veldig begrenset hvem jeg snakker med om dette og må bare få ut litt frustrasjon. ;)

God venting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...