Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Aldri hørt om. Men fortell mer, for spøkelser er spennende. Har hatt et her selv som jeg måtte kvitte meg med.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Samme her,har aldri hørt om det...Men fortell,det høres spennende ut!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Tror ikke det er noe kjempe skummelt. Fant en side som du kan gå inn og lese litt om. http://www.oslowalks.no/?q=node/7. HI
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Det hørtes spennende ut!!Skal definitivt få med meg dette!!Vet du når de er neste gang?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Vet dessverre ikke. Men sendte en mail og spurte om det blir noe vandring i november. Har lyst til å melde meg på. Håper det blir ekstra spennende nå som det er mørkt på den tiden vandringen er på. HI
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 Samboeren min og sønnen vår var på det ikveld, det er ikke flere ganger, er sånn halloween greie De har visst hatt det kjempe gøy, sitter å venter på dem nå
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Jepp, det har jeg. Og det var utrolig interessant! Man får høre mange historier om flere bygninger nede i sentrum og bl.a. Festningen. Elsker slike ting, og det anbefales!!! :-) Skulle gjerne vært med en gang til jeg altså. Og Ross er dyktig til å holde vandringer, om du er så heldig å komme på hans tur! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå