Gå til innhold

Flere som er veldig utålmodig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 8 dager igjen til termin og er så himla utålmodig!

Blir nesten litt sint og lei meg når dagen er over og det enda ikke har skjedd noe. Så føler jeg meg dum siden det enda er en drøy uke til termin, og man kan jo faktisk gå to UKER over den.

Var hos JM på Fredag og fikk vite at lillejenta ligger langt ned i bekkenet og at hodet var GODT festet, så nå kunne det skje når som helst, sa hun. Det dumme er at jeg lager meg tanker i hodet om at det kommer til å skje noe veldig snart, siden hun sa det på den måten, så blir like skuffet hele tiden.

Dette er mitt andre barn og jeg gikk 6 dager over med nr 1, så egentlig burde jeg jo vite bedre. men hallo?! denne graviditeten, disse hormonene, all ventingen, og ikke minst alle kommentarer og masing fra andre! jeg blir litt sprø føler jeg..

Har vært gravid i 274 dager nå, uten problem, så hvorfor har 8 dager (+/-) SÅ mye å si?!

Må le litt av megselv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååhhh vet sååå godt åssen du har det, jeg har termin i dag men gått i to uker nå å vært like skuffa hver eneste morgen for at det ikke har skjedd noe på natta så nesten så jeg har gitt opp men nå virker det som om det skjer noe her ganske snart da det virker som om det er tegningsblødning jeg har.

Hormonene er grusome i dag kjenner jeg...ikke meg selv i det hele tatt he he

Håper du slipper å gå over og at det skjer noe med oss begge ganske snart :)

Skrevet

JA, sier jeg bare. Vannvittig utålmodig. Dritt lei av å gå å kjenne etter tegn på at ting er i gang. Har en uke igjen til termin, forrige mann kom ti dager før termindato, så jeg har liksom innstilt meg på å føde før denne gangen også... idiotisk, men sånn er det nå. Har mye murringer og kynnere, men det blir aldri noe mer, arg, til å bli gal av. Nyt siste tia sa jordmor på siste kontroll, det er visst lettere sagt enn gjort.

Ja, vi får le litt av oss selv, ikke så mye annet å gjøre. :-D

Skrevet

jeg hadde termin i går og her virker det som lillegutt storkoser seg. tror ikke han kommer ut jeg :P skal på kontroll imorgen for å bli henvist til sykehuset pga størrelse på babyen- men hadde vært så mye lettere om det bare startet avs eg selv og han kom i natt! men gud hvor folk maser a! hehe kommer mld og tlf hver dag "har d skjedd noe el?? du har ikke skrevet noe på facebook idag" haha er det muulig! han kommer da når han er klar! selv om jeg syns han kan komme NÅ!!

Skrevet

Åja! Jeg er sååååå lei jeg også! Har 10 dager til termin, og vet det er helt tåpelig av meg å vente sånn... forrige gang gikk jeg 2 uker over, men har også født 2 dager før og 5 dager over. Så jeg VET jeg må smøre meg med tålmodighet, men det er IKKE lett...

Føler jeg sutrer og beklager meg her hjemme, men har en veldig snill samboer da, som trøster meg så godt han kan, he, he... :) Så jeg får ut frustrasjonen iallefall :)

Skrevet

Hmm. Tror slimproppen eller deler av den gikk i går. Vurderer å forføre gubben litt i kveld med mitt vakre elefantlegeme for muligens å få litt fortgang i modningen... Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...